کد خبر: 214396 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 آگوست 2021 - 14:02

فرمانده انتظامی استان گیلان خبرداد ؛

پایان کار شرکت هرمی درخمام / ۱۵ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک شرکت هرمی در شهرستان خمام و دستگیری ۱۵ عضو آن در منزل ویلایی خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک شرکت هرمی در شهرستان خمام و دستگیری ۱۵ عضو آن در منزل ویلایی خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” ، با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.
وی از دریافت خبر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان خمام و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: پس از تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع محرز و کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در شهر خمام شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه کارآگاهان آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند افزود: در بازرسی از محل فعالیت متهمان، ۷۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی و پوستر‌های تبلیغاتی مربوط به شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند.

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads