کد خبر: 214308 - تاریخ: شنبه، 7 آگوست 2021 - 15:34

فرماندار شهرستان خمام در جلسه ستاد کرونا:

تیم‌های بازرسی برای بازدیدهای میدانی از اصناف شهرستان فعال شود

فرماندار خمام با اشاره به این تیم‌های بازرسی برای بازدیدهای میدانی از اصناف شهرستان فعال شود ، گفت : باید از تمامی ظرفیت ها در ستادهای استانی و شهرستانی به فراخور تصمیمات ملی، بومی سازی کرده و در برابر این ویروس بایستیم.

به گزارش خوبان خبر، ابوالحمید احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان خمام در فرمانداری با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نهایت استفاده را از این ماه پر برکت داشته باشیم.

وی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان خمام گفت: یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می‌داریم و این روز را به خبرنگاران تبریک می گوییم که بدون هیچ چشم داشتی برای اطلاع رسانی فعالیت می کنند.

احمدی با بیان اینکه تعداد کثیری از هموطنان ما هر روزه به دلیل کرونا فوت می کنند، افزود: ستادهای کرونا از مرکز تابعیت می کنند و به صورت استانی نمی توان در مورد این موضوع همچون برپایی مراسم‌های محرم تابع تصمیم گیری کرد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: از شورای جدید می خواهیم بازار و کسبه را به شکلی مدیریت کنند تا حادثه ای در جاده کمربندی به وجود نیاید.

نماینده دولت در شهرستان خمام با بیان اینکه روز گذشته در گیلان ۲۰ نفر از هم استانی ها را به دلیل کرونا از دست دادیم، افزود: آمار کرونا لحظه به لحظه در حال افزایش است.

فرماندار خمام با اشاره به این تیم‌های بازرسی برای بازدیدهای میدانی از اصناف شهرستان فعال شود ، گفت : باید از تمامی ظرفیت ها در ستادهای استانی و شهرستانی به فراخور تصمیمات ملی، بومی سازی کرده و در برابر این ویروس بایستیم.

احمدی با اشاره به همکاری بسیج و نیروی انتظامی، شبکه بهداشت برای افزایش واکسیناسیون در خمام تصریح کرد: با معاون بهداشتی استان هماهنگ کردیم تا سهیمه ای دریافت کنیم برای واکسیناسیون آموزش و پرورشی ها و شهرستان نیز در این زمینه به خوبی عمل کرد و سهمیه مجزا برای آموزش و پرورش گرفتیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads