کد خبر: 214298 - تاریخ: شنبه، 7 آگوست 2021 - 09:50

ادامه عادی انگاری ها ارائه خدمات درمانی در گیلان را با بحران مواجه می کند

معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به پُر شدن تخت های بیمارستانی در استان، گفت: ادامه عادی انگاری کرونایی شهروندان ارائه خدمات درمانی را با بحران مواجه می کند.

به گزارش خوبان، انوش دهنادی مقدم   با اشاره به آخرین وضعیت کرونا و با بیان اینکه همچنان در روند صعودی ابتلاء، بستری و مرگ و میرها هستیم، اظهار کرد: تخت‌های بیمارستانی در استان گیلان پُر شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۷۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، افزود: متأسفانه با توجه به بستری این حجم از بیماران، سایر بیماران همانند بیماران ترومایی، قلبی، دیابتی و کلیوی نیازمند خدماتی درمانی و بیمارستانی هستند.

معاون درمانی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۳۸۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان، گفت: ۲۴۰ بیمار در شرایط بد قرار دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ بیمار کرونایی بسیار بد نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، اضافه کرد: کنترل کرونا در استان نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان است.

دهنادی مقدم با اشاره به بی توجهی و عادی انگاری نسبت به خطرات کرونا از سوی شهروندان، افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و حضور یافتن در تجمعات و مراکز شغل طی هفته‌های اخیر شرایط استان را بحرانی کرده است.

وی تأکید کرد: ادامه این روند شرایط استان گیلان را وخیم‌تر و ارائه خدمات درمانی را با بحران مواجه می‌کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads