کد خبر: 214273 - تاریخ: جمعه، 6 آگوست 2021 - 15:02

امام جمعه خمام تأکید کرد:

منتخبان مردم خمام در شورای ششم در انتخاب شهردار و دهیار دقت کنند/برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم

حجت‌الاسلام‌ وا لمسلمین حامد اسداله زاده ضمن توصیه همه شوراهای اسلامی شهر و روستا، مخصوصا شورای اسلامی شهر خمام، گفت از موضع بالا به پایین به مردم نگاه نکنید و در برابر عموم مردم، خصوصا قشر کم برخوردار خاضع و فروتن باشید.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حامد اسداله زاده امروز در خطبه‌های عبادی‌ سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره امسال نیز همانند سال گذشته دچار همه گیری بیماری منحوس هستیم ، افزود: باید توجه داشته باشیم که همانگونه که مردم ما به غذای جسم نیازمندند، نیاز به معنویت و غذای روح نیز دارند و محرم سیدالشهدا سلام الله علیها همان معنویت اصیل و جان افزایی است.

امام حمعه خمام با بیان اینکه هیئت های عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی زمینه را برای برپایی هرچه بهتر مجالس عزای سید الشهدا فراهم کنند،افزود: سلامت مردم اولویت دارد  و همه باید کمک کنند تا عین رعایت دستورالعمل ها، نیاز به معنویت مردم منطقه با برپایی خیمه های عزای سیدالشهدا تأمین گردد.

وی با بیان اینکه در هفته ای که گذشت علاوه بر تحلیف رئیس جمهور محترم،آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در خمام نیز همانند سایر شهرستان های کشور، با برگزاری مراسم تحلیف در فرمانداری و بخشداری شروع شد،افزود: همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به نعمت اعتماد مردم، از درگاه الهی شکر عملی داشته باشید و در عمل پاسخ اعتماد و امانت مردم را بدهید. تا در پایان ۴ سال نزد مردم و حضرت حق روسفید شوید.

خطیب جمعه خمام افزود: به تجربه شوراهای گذشته قبل از خودتان داشته باشید و ببینید، چرا برخی از کسانی که زمانی مورد اعتماد مردم بودند، مردم دوباره به آن ها اعتماد نکردند؟! در آن ها دقت کنید و تجربه بیاموزید و بدانید شورایی که به جای خدمت به فکر مال اندوزی و رانت و فساد جایگاهی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌ وا لمسلمین حامد اسداله زاده ضمن توصیه همه شوراهای اسلامی شهر و روستا، مخصوصا شورای اسلامی شهر خمام، گفت از موضع بالا به پایین به مردم نگاه نکنید و در برابر عموم مردم، خصوصا قشر کم برخوردار خاضع و فروتن باشید!

امام حمعه خمام خطاب به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخاب شهردار و دهیار دقت لازم را در کارآمدی و تعهد داشته باشند که خدای ناکرده در صورت عدم دقت، شما نیز مدیون مردم  و حق الناس بر گردن تان خواهید بود، نکند خدای ناکرده فشارهای بیرونی و حزبی، شما را از مصلحتهای مردم غافل کند که خسرالدنیا و الآخره خواهید شد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads