کد خبر: 214268 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 آگوست 2021 - 21:35

فرمانده انتظامی خمام :

خمام محل دستگیری قاچاقچی موادمخدر / بیش‌از ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمام از کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ شریف رحیمی ، اظهار داشت: اعتیاد به موادمخدر زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های دیگر است و پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: همه نهادها و سازمان‌های متولی باید همکاری لازم در راستای مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از آسیب‌های این پدیده شوم را داشته باشند.  

فرمانده انتظامی شهرستان خمام در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش دریافتی مبنی بر نگهداری و فروش موادمخدر توسط فردی در شهرستان خمام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع محرز و مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت. 

این مقام انتظامی از اعزام ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی به آدرس مورد نظر خبر داد و بیان داشت: با حضور پلیس در محل اعلامی مشاهده شد، متهم در حال فروش موادمخدر است که این فرد در منزلش دستگیر شد.  

سرهنگ رحیمی از کشف ۲ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک، ۴ لیتر شربت متادون و یک عدد ترازوی توزین موادمخدر از محل دستگیری این فرد خبر داد و تصریح کرد: متهم ۴۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads