کد خبر: 214213 - تاریخ: چهارشنبه، 4 آگوست 2021 - 20:44

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلان

رییس کل دادگستری گیلان: گیلان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مرغ کشور نباید مشکل کمبود مرغ داشته باشد.

به گزارش خوبان، رییس کل دادگستری گیلان امروز در نشست تصمیم گیری برای برخورد با اخلاگران بازار مرغ گیلان که با حضور مسولان جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و دادگستری تشکیل شد گفت: استانی که دومین تولید کننده مرغ در کشور است و روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن مرغ در آن تولید می‌شود چرا باید مشکل کمبود مرغ داشته باشد.

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلانحجت الاسلام خلیلی افزود: مشکل مرغ استان کمبود نظارت دستگا‌های نظارتی و دست داشتن دلالان در این بازار است که دستگاه قضا به شدت با آن برخورد می‌کند.

وی گفت: از شنبه کمیته‌ای متشکل از سازمان صمت ، تعزیرات ، جهاد کشاورزی ، اصناف و دامپزشکی با محوریت دادگستری به صورت حضوری در مرغ فروشی‌ها حاضر می‌شوند و با متخلفان به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان هم در این نشست گفت: مشکل اصلی ما علاوه بر کمبود نظارت و جزیره ای عمل کردن سازمان‌ها و نهاد‌هایبرخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلان مرتبط در این ماجراست یعنی جهاد کشاورزی، دامپزشکی، اصناف و صمت هر یک به تنهایی کار می‌کنند در حالی که این سازمان‌ها باید در قالب یک کمیته کار هم را پوشش دهند.

فلاح میری افزود: باید متخلفان بدانند که این بار برخورد‌ها جدی است و متخلفان حاشیه امن ندارند.

برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ گیلانفرزام صفت معاون اقتصادی استاندار هم گفت: از تولید ۶۰۰ تن مرغ روزانه در استان، ۴۰۰ تن توسط زنجیره‌های ما تولید می‌شود که نظارت‌های آن دقیق است و مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما ۲۰۰ تن که توسط مرغداری‌ها تولید می‌شود و خارج از این زنجیره است در بخش نظارت و توزیع با مشکل مواجه است.

 

 

 

انتهای پیام/۲۱۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads