کد خبر: 214193 - تاریخ: چهارشنبه، 4 آگوست 2021 - 14:10

ستاد کرونا شهرستان خمام؛

اعمال طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در خمام

باتوجه به قرار گرفتن شهرستان خمام در وضعیت قرمز کرونایی ستاد کرونا شهرستان طی اطلاعیه از اعمال طرح تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ باتوجه به قرار گرفتن شهرستان خمام در وضعیت قرمز کرونایی ستاد کرونا شهرستان طی اطلاعیه از اعمال طرح تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد.

بر این اساس ،مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ و بستن کلیه تفرجگاه‌ها، ساحل، پارک‌ها، اماکن بومگردی، اماکن ورزشی و بازارهای هفتگی تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

همچنین تصمیم این‌ستاد در راستای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده و با متخلفین و ناقضین پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و روستاهای شهرستان خمام برخورد قاطع و اماکن و اصناف قانون را رعایت نکنن با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ آبتین حیدرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رکورد بستری تعداد بیماران کرونایی در یک شبانه روز در استان گیلان شکسته شد، افزود: در شبانه روز گذشته ۴۱۶ بیمار جدید نیازمند به بستری در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های استان گیلان تکمیل شده است، افزود: با این تعداد بیمار بستری مجموع بستری‌های کرونایی گیلان به هزار و ۶۴۵ نفر رسیده که بی سابقه است.

انتهای پیام/۲۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads