کد خبر: 214187 - تاریخ: چهارشنبه، 4 آگوست 2021 - 10:39

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان؛

معرفی واحدهای بی‌توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی به دستگاه قضایی

به گفته جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان رخی از اصناف، مشاغل، رستوران‌ها و تالارها با وجود اخطارهای مکرر مسؤولان بهداشتی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند، لذا باید این صنوف به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان بسیار وخیم است، اظهار کرد: دلتا ویروس کرونا در گیلان به‌شدت در حال گسترش بوده و هر روز بر تعداد بیماران کرونایی در این استان افزوده شده که نشان‌دهنده وخیم بودن شرایط در دیار میرزا است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: به دستور استاندار گیلان و با توجه به شیوع بسیار شدید کرونا در گیلان جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت و مبارزه با این ویروس برگزار شد.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تشدید نظارت بر اصناف و اماکن عمومی در این استان بیان کرد: متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و اماکن عمومی به هیچ‌وجه رعایت شده و گیلان جزو پنج استان آخر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

قاسم نژاد، از معرفی برخی اصناف متخلف به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: برخی از اصناف، مشاغل، رستوران‌ها و تالارها با وجود اخطارهای مکرر مسؤولان بهداشتی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند، لذا باید این صنوف به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی با اشاره به نقش واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا تصریح کرد: باید گروه‌های هدف واکسیناسیون تحت پوشش حداکثری قرار گیرد، زیرا انجام این کار منجر به کاهش مرگ‌ومیر ناشی از کرونا ویروس می‌شود.

به گفته جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان تمامی ادارات استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش نیروهای خود هستند، ولی برخی از ادارات به این امر بی‌توجه هستند.

قاسم نژاد با بیان اینکه انسداد راه‌های استان باید موردتوجه مسؤولان قرار گیرد، گفت: انسداد جاده‌های گیلان از اختیارات ستاد استانی خارج بوده و باید در کشور در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads