کد خبر: 21406 - تاریخ: چهارشنبه، 20 مارس 2013 - 12:20

فرماندار رشت خبر داد؛

اسکان مسافران نوروزی در 109 مجتمع اقامتی رشت

خوبان خبر: فرماندار رشت از آمادگی کامل 109 هتل، هتل آپارتمان و مجتمع اقامتی این شهرستان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، سید ولی‌الله عظمتی امروز در حاشیه بازدید از مجتمع‌های اقامتی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: رشت بزرگ‌ترین کلانشهر شمال کشور و مرکز گیلان بوده و دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری مذهبی، ساحلی، طبیعی و تاریخی است.

وی با بیان اینکه کارکنان پرتلاش فرمانداری و نهادهای خدماتی رشت در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند، افزود: شادی و نشاط مردم در گرو عزت و شرافت ملی بوده و جزو مهم‌ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی رشت است.

*اسکان مسافران نوروزی در 109 مجتمع اقامتی رشت

فرماندار رشت گفت: هشت هتل، دو واحد هتل آپارتمان، 12 مهمانپذیر، 24 مسافر کاشانه، 60 واحد پذیرایی بین‌راهی و دیگر واحدهای اقامتی از 25 اسفند کار پذیرایی از مهمانان نوروزی را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در 17 زائرسرای بقعه‌های متبرکه رشت، تصریح کرد: تمام مساجد بین‌راهی این شهرستان نیز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

عظمتی بر توسعه خدمات دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان تأکید کرد و افزود: برنامه‌های ستاد نوروزی با رویکرد ایجاد فضای با طراوت برای شهروندان و مسافران تدوین شده است.

وی درباره آمادگی کامل ستاد تسهیلات نوروزی رشت، اذعان کرد: بازدیدهای نظارتی از واحدهای خدمات‌رسان، برگزاری همایش اسکان و آمادگی کامل مدارس و واحدهای اقامتی برای اسکان مسافران و آماده‌باش تمام مراکز درمانی به‌ویژه اورژانس، هلال احمر و تشدید بازرسی‌ها از جمله اقدام‌های این ستاد است.

فرماندار رشت اضافه کرد: به منظور تأمین رفاه و امنیت مسافران نوروزی در ایام تعطیلات تمام دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، شهرداری، بهداشت و درمان، حمل و نقل و پایانه‌ها آماده خدمات‌رسانی هستند تا اقامت خوش و سالمی را برای مسافران فراهم آورند.

*اسکان مسافران نوروزی در 1200 کلاس مدارس رشت

وی با اشاره به آمادگی 110 مدرسه برای اسکان مهمانان فرهنگی، عنوان کرد: این مدارس با ظرفیت یک‌هزار و 200 اتاق آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی مرکز گیلان با بیان اینکه 20 مدرسه نیز به عنوان مدارس اسکان ذخیره در رشت پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: 15 مدرسه نیز به مهمانان غیرفرهنگی و آحاد مردم خدمات اسکان ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: در صورت مراجعه زیاد مسافران به رشت، دیگر مدارس این شهرستان نیز آمادگی لازم برای اسکان مسافران را دارند و مدیران و سرایداران این مراکز در حال آماده‌باش هستند.

به گفته عظمتی، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی رشت با بیش از 100 مصوبه، دستگاه‌ها را ملزم به پذیرایی و اسکان مناسب از مسافران نوروزی کرده است.

 

انتهای پیام/57


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads