کد خبر: 214058 - تاریخ: جمعه، 30 جولای 2021 - 15:25

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

مشکلات معیشتی در پی تعطیلی بازارهای هفتگی خمام

اسدالله زاده با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت های مردم خمام در روزهای کرونایی، معیشت و امرارمعاش آن هاست،تصریح کرد: می بایست برنامه ریزی مناسب برای آن صورت پذیرد. متأسفانه با ممنوعیت بازار هفتگی در خمام، معیشت بسیاری از بازاریان، مخصوصا مردم روستاهای ما، دچار آسیب شده است.

به گزارش خوبان؛ حجت الاسلام اسدالله زاده ظهر امروز در خطبه دوم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام در مسجد جامع با اشاره به اینکه یکی از گله های مردم استان های شمالی، مخصوصا مردم گیلان از ستاد ملی کرونا این است که چرا باید فشار تعطیلی های کرونایی روی مردم شمال باشد ، افزود:تصمیم به تعطیلی شش روزه تهران و کرج، حتی اگر برای پایین آوردن آمار ابتلاء های کرونا در این دو استان مؤثر بوده باشد، حتما در بالا بردن آمار کرونا در گیلان نیز مؤثر بوده است.

امام جمعه خمام با بیان اینکه گفتنی ها را توسط ستاد ملی کرونا گفته شده است ولی از نیروی انتظامی استان برای برخورد با پلاک های غیربومی انتظار بیشتری می رفت! مردم ما میهمان نوازند ولی وقتی اهالی سایر استان ها به بیمارستان های ما مراجعه می کنند ، اظهار داشت: اینگونه استدلال می کنند که بعد از مثبت شدن تست کرونا، برای اینکه سایر اعضای خانواده دچار کرونا نشوند، تصمیم گرفتیم که دوران قرنطینه را در ویلای شمال سپری کنیم!

خطیب جمعه خمام با اشاره به اینکه این روزها مردم خمام مانند سایر مردم استان و کشور درگیر بیماری کرونا هستند، همانطور که توجه به سلامت مردم اولویت دارد و می بایست برنامه ریزی مناسب برای آن صورت پذیرد، افرود: سلامت معنوی مردم نیز اهمیت دارد و می بایست برای آن برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد. لذا از همه گروه های جهادی، مساجد، خیریه ها و مسئولینی که در دهه ولایت برای سلامتی مردم خمام تلاش کردند به سهم خودم تقدیر و تشکر دارم.

اسدالله زاده با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت های مردم خمام در روزهای کرونایی، معیشت و امرارمعاش آن هاست،تصریح کرد: می بایست برنامه ریزی مناسب برای آن صورت پذیرد. متأسفانه با ممنوعیت بازار هفتگی در خمام، معیشت بسیاری از بازاریان، مخصوصا مردم روستاهای ما، دچار آسیب شده است.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه هرچند تصمیم به بستن بازار هفتگی به جهت رعایت سلامت مردم بوده است ولی می بایست چاره ای اندیشیده شود که در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، معیشت و درآمد مردم هم برقرار باشد ، اظهار داشت: یکی از توقعات مردمی که انتظار می رفت از تیربون نماز جمعه مطالبه شود، همین نکته است که ان شاء الله فرماندار با کمک شهرداری خمام تدبیری بیاندیشند تا در کنار مدیریت سلامت و بهداشت، بازار هفتگی نیز برپا شود تا معیشت مردم، بیش از این آسیب نبیند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads