به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان از سازش پرونده ۷ میلیارد ریالی در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت خبر داد.
وی در تشریح این خبر گفت: یک فقره پرونده با موضوع خیانت در امانت به خواسته ۷ میلیارد ریال (معادل ۷۰۰ میلیون تومان) در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب با سازش مختومه شد. در این پرونده، مدیر عامل شرکت جهت اشتغال به کارشخص از وی چک سفید امضاء دریافت و مدت ۵ ماه بعد شخص متوجه شکایت شخص ثالث از وی به مبلغ ۷ میلیارد ریال میگردد.
میرمحمدی گفت: پس از پیگیری های انجام شده فرد متوجه شد که مبلغ ۷ میلیارد همان چک سفید امضاء بوده که وی بصورت امانی و جهت اشتغال به کار در شرکت تحویل مدیرعامل شرکت نموده بود.
وی افزود: با اقدام به شکایت در دادسرای عمومی و انقلاب با عنوان خیانت در امانت، پرونده توسط مقام قضایی به شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب جهت سازش ارجاع میگردد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان یادآور شد: اعضاء توانمند شعبه پس از دعوت از اصحاب دعوا و برقرای جلسات متعدد و ارائه راهکارهای مناسب، اصل چک را به صاحب آن مسترد و هزینه های جانبی و مطالبات به حق ذینفع پرداخت و نهایتا با صلح و سازش و رضایت بی قید و شرط پرونده مختومه و شاکی نسبت به شکایت خود اعلام گذشت قطعی نمود و این پرونده با سازش مختومه گردید.