کد خبر: 213930 - تاریخ: شنبه، 24 جولای 2021 - 12:47

اسلامی در رشت مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت

وزیر راه و سازی با اشاره به سختی های تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده از آزادراه قزوین- رشت، گفت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش خوبان، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه قزوین – رشت در محدوده شهر منجیل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای ۸ کیلومتر باقیمانده از این آزاد راه یکی از معضلات و گره‌های ترافیکی کشور بود، اظهار کرد: هموطنان برای عبور از این مسیر ساعت‌ها باید در ترافیک معطل می‌شدند.

اسلامی به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه اشاره و اضافه کرد: با همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها، کار فشرده و سختی برای اجرای این طرح طی ماه‌های اخیر انجام شده است.

وی در ادامه به پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی هشت کیلومتر باقیمانده از آزاد راه قزوین – رشت اشاره و با بیان اینکه سختی‌های کار در این منطقه با توجه به اینکه زندگی مردم منجیل و رودبار به رودخانه سپیدرود وابسته بوده بسیار زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به این شرایط با استفاده از احداث پل و تونل اقدامات لازم برای تکمیل این آزاد راه در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه از ۸.۳ کیلومتر این مسیر حدود ۵ کیلومتر را پل و تونل تشکیل می‌دهد، افزود: تلاش شده برای احداث این مسیر با حداقل آسیب به محیط زیست حداکثر استفاده را فرصت فضای آزادی که می‌توان با احداث پل و تونل به وجود آورد، کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه زمان بندی ۲۷ ماهه تعیین شده بود، گفت: انجام این پروژه در زمان بندی تعیین شده در مقایسه با پروژه‌های مشابه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های آینده باقی عملیات ساخت و تکمیل این پروژه اجرایی و شاهد استفاده هموطنان از این مسیر خواهیم بود، اضافه کرد: با توجه به تأخیر در اجرای این پروژه و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی برای این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 5264377
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads