کد خبر: 213883 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 جولای 2021 - 09:36

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

برخورد جدی با مدیر متخلف در هر سطح و جایگاه‌

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید با مدیر متخلف در هر سطح و جایگاه‌ای با شدت‌ برخورد شود، گفت: ما تاکیدات مکرری به مدیران امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی گیلان داشتیم که هیچ گونه تساهل و تسامحی در این حوزه نباید وجود داشته باشد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پاکدستی یکی از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی مدیران نظام اسلامی طهارت و پاکدستی محسوب می‌شود بنابراین طبق تاکیدات دین مبین اسلام و انقلاب این دو مهم باید همواره در سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار بگیرد. 

وی با تاکید بر جلوگیری و مبارزه با فساد در هر برهه از جامعه گفت: مدیران و کارگزاران جامعه در هر اجتماعی چه اسلامی و چه غیراسلامی بایستی از شاخصه‌هایی مانندعدم طمع به جان و مال و ناموس مردم، عفت و پاکدامنی، طهارت و سلامت اخلاقی برخوردار باشد. 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان یکی از مولفه‌های ایجاد آرامش در جامعه را دوری ادارات از فساد دانست و افزود: متأسفانه در پاره‌ای از مواقع می‌شنویم که برخی از مدیران خواسته یا ناخواسته به دام‌هایی انداخته می‌شوند که موجبات وهن و شبهه برای نظام اسلامی فراهم می‌شود. 

صفری با بیان اینکه باید با مدیر متخلف در هر سطح و جایگاه‌ای با شدت‌ برخورد شود، تصریح کرد: ما تاکیدات مکرری به مدیران امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی گیلان داشتیم که هیچ گونه تساهل و تسامحی در این حوزه نباید وجود داشته باشد و اگر می‌بینیم مدیری گرفتاری اخلاقی در حوزه اداری یا خارج از آن به وجود می‌آورد حتما باید با شدت با آن مبارزه و فرد مورد تنبیه قرار بگیرد تا درس ادبی برای دیگران باشد. 

وی با ابرار نگرانی از شنیدن خبرهایی مبنی فساد رخ داده در برخی از سازمان‌ها بیان کرد: متاسفانه در کشور و استان خبرهایی را می‌شنویم که این دست از اخبار موجبات ناراحتی و نگرانی مردم و بزرگان دینی را به همراه دارد و از این جهت مدام در حال تاکید به نهادها هستیم و نسبت به این تاکیداتمان هم استدلالات لازم را داریم.

به گفته نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، جامعه اسلامی باید جامعه‌ای باشد که بتواند از بسیاری جهات برای سایر جوامع الگو باشد و در همین‌جا از تمام مدیران اطلاعاتی و امنیتی، نظامی و انتظامی استان گیلان که به نوعی برای طهارت نظام مدیریتی قدم برمی‌دارند تشکر و قدردانی می‌کنم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads