کد خبر: 213876 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 جولای 2021 - 09:31

پژمان نوری در واکنش به اشتباهات فاحش داوری؛

سوت داور را خریدند | نمی توان فکر کرد فساد در بالاترین درجات فدراسیون نفوذ نکرده

مدیرعامل باشگاه ملوان به فساد در فوتبال واکنش تند و شدیدی نشان داد و گفت: تا کی باید نجابت کنیم و ساکت باشیم؟

به گزارش خوبان، پژمان نوری در مورد اتمام فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: هزینه های سرسام آور باشگاهداری وقتی از طرف نهادها و سازمانهای دولتی حمایت مالی نمی شوید، واقعا کمرشکن است؛ آن هم برای باشگاهی که در تمامی رده های آقایان و بانوان تیمداری می کند. در فصلی که گذشت به عنوان مدیرعامل یکی از ریشه دارترین باشگاه های کشور سعی کردم تنها به اداره امور خودمان مشغول باشم و از هیاهو و جنجال که به نظر می رسد سکه رایج فوتبال ایران است دوری کنم. البته به همین سبب بارها مورد شماتت دوستان قرار گرفتم.

وی ادامه داد: اتفاقی در هفته پایانی لیگ و در زمین خودمان افتاد که برای هیچیک از علاقمندان واقعی فوتبال قابل هضم نیست. یک داور دیگر چکار باید بکند تا همگان بفهمند که قرار بوده بازی را به نفع حریف در بیاورد؟ وقتی ما که نتیجه این مسابقه در رتبه تیممان در جدول تاثیرگذار نیست، برای ارایه یک فوتبال شرافتمندانه با تمام قوا در میدان حاضر می شویم و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف مدعی صعود خود پیش می رویم، پنالتی هایی که از سوی داور به تیم مقابل تقدیم شد را کجای دلمان بگذاریم؟
نوری عنوان کرد: ما تازه وارد این فوتبال نشده ایم. ملوان سالهای سال است که از داوری ها ضربه خورده و اتفاقا با شاهکارهای همین داورهای محترم (خورشیدی و کرمانشاهی) به لیگ یک سقوط کرد و تا مرز انحلال پیش رفت. حتی تصور این که اینها فقط اشتباهات سهوی داوری است توهین به شعور خودمان است. چطور می شود فکر کرد این فساد تا بالاترین درجات فدراسیون نفوذ نکرده، وقتی با افراد خاطی به شدت برخورد نمی شود تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد زحمات یک فصل تلاش شرافتمندانه یک مجموعه را به باد دهد؟
وی ادامه داد: تا کی باید نجابت کنیم و ساکت باشیم؟ مگر دفعه قبل که در مسابقه لیگ با خیبر آن اتفاقات افتاد و موجب واکنش شدید سرمربی مان آقای زارع شد، چه کردند؟ در مسابقه امیدهایمان در خرم آباد هم به این بهانه که نمی توانند امنیتم را تضمین کنند، مانع ورود من به محل برگزاری مسابقه شدند. به آنها گفتم مهم نیست تا اینجا نیامده ام که بیرون ورزشگاه بمانم اما با اصرار کادر مربیان مان از حق خودم گذشتم. چه شد؟ مربیانمان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سر دروازه بانمان را شکستند تا با اسکورت نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کنند. واکنش فدراسیون چه بود؟ دعوت به خویشتنداری!

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: می دانم بعد از این صحبت ها به کمیته اخلاق احضار می شوم. با سری بالا و با افتخار برای دفاع از شرافت خودمان و روح فوتبال حاضر خواهم شد و ثابت می کنم آقایان و دوستان شان آمدند در انزلی و سوت داور را خریدند. جالب نیست که همه این حاشیه ها باز هم در آستانه بازی مقابل خیبر (این بار در مسابقه حساس حذفی) برای تیممان ایجاد شده است؟

نوری متذکر شد: باور کنید این رسم جوانمردی نیست که برای پیروزی تیمهای محبوب تان سر بقیه تیمها را ببرید. اما ما بازهم شرافتمندانه حرفمان را داخل زمین خواهیم زد و این بار شاهدانی به وسعت همه ایران خواهیم داشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads