کد خبر: 213851 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 جولای 2021 - 08:53

امیدوارم بتوانیم یک کمپ ویژه برای میزبانی از اردو‌ها و بازی‌های ملی در گیلان داشته باشیم

شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال از امکانات و زیر ساخت های دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان دیدن کرد.

به گزارش خوبان، شهره موسوی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با سفر به استان گیلان از امکانات و زیر ساخت‌های دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان برای میزبانی این مجموعه از اردو‌ها و بازی‌های تیم‌های ملی فوتبال بانوان دیدن کرد.

در این نشست پروفسور ارسلان دمیرچی رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان ضمن معرفی مجموعه از قبیل مساحت مجموعه، زمین‌های فوتبال و تمرینی، سالن‌های فوتسال، بدنسازی، استخر و ایجاد هتل، رستوران و چمن مصنوعی در کنار چمن طبیعی موجود، از آمادگی کامل این دانشگاه برای همکاری با فدراسیون فوتبال در راستای میزبانی از اردوها و سایر رویدادهای ملی خبر داد.

 
همچنین الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، ضمن تشکر از همراهی و همکاری جامعه دانشگاهی، ابراز خرسندی کرد تا با وجود تعاملی که بین هیات فوتبال گیلان، دانشکده تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال وجود دارد در آینده نزدیک شاهد ایجاد کمپ ویژه تیم‌های ملی بانوان در این استان خواهیم بود.

شهره موسوی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال نیز ابراز امیدواری کرد، با توجه به آب و هوای مناسب این استان و تکمیل پروژه‌های بسیار سازنده دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان و همکاری هیات فوتبال استان بتوانیم یک کمپ ویژه برای میزبانی از اردو‌ها و بازی‌های ملی در گیلان داشته باشیم.

وی افزود: بنده علاقه دارم که میزبانی رویدادهای بانوان در شهرستان‌ها باشد و فقط معطوف در تهران نباشد. می‌بایست از ظرفیت‌ها و امکانات استان‌های دیگر هم استفاده شود. به همین منظور شخصاً پیگیر کار خواهم بود و حتما با آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون در این مورد رایزنی‌های سازنده‌ای انجام خواهم داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads