کد خبر: 213841 - تاریخ: دوشنبه، 19 جولای 2021 - 14:46

به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس ؛

اورژانس اجتماعی شهرستان خمام در چوکام راه اندازی شد

پنج پروژه بهزیستی استان گیلان با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ پنج پروژه بهزیستی استان گیلان با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در آخرین روز از هفته بهزیستی با حضور جمعی از مسولین شهرستانی اورژانس اجتماعی شهرستان خمام در چوکام  با اشتغال هشت نفر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

استاندار گیلان در آیین افتتاحیه با اشاره به اینکه طبق ارزیابی‌ها، مراکز بهزیستی گیلان، همگرایی و همکاری خوبی در انجام فعالیت‌ها داده اند، ادامه داد: به سبب نظارت مستمر به خصوص در خانه‌های سالمندان، آسیب‌های کرونا به ویژه در بخش فوتی‌ها، حداقلی بوده و در جایگاه سوم کشوری قرار داریم.

ارسلان  زارع عالی دولت در گیلان با بیان اینکه زمینه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان به خوبی فراهم است، افزود: باتوجه به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛ اقدامات حمایتی همچون رشد ۳۰۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی از سال ۹۷ تا زمان حاضر در این راستاست.

وی توجه به استفاده از نگاه علمی و کارشناسی جهت بهبود فعالیت‌های اجتماعی و تقویت اورژانس اجتماعی در گیلان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به کانون خانواده و پیشگیری از طلاق رویکرد مهمی بوده که امروز، مراکز مشاوره روانشناختی در نقاط مختلف استان ایجاد شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ هدف از راه اندازی این پایگاه مداخلات به موقع در زمینه های آسیب های اجتماعی از قبیل کودک آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، جلوگیری از بروز خودکشی و دیگر موضوعات در این حوزه ها در شهرستان خمام می باشد. 

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads