کد خبر: 213823 - تاریخ: یکشنبه، 18 جولای 2021 - 14:53

بهره‌برداری از ۳۳ واحد تولیدی در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تأمین نقدینگی و رفع چالش‌های واحدهای تولیدی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ۵۴ واحد تولیدی در گیلان پروانه بهره‌برداری صادرشده که از این تعداد تاکنون ۳۳ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خوبان،  فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: در گیلان شهرک‌های صنعتی بسیار خوب و با ظرفیت تولید بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید از آن در راستای ایجاد اشتغال کمک کرد.

وی یکی از اهداف سازمان صمت را حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون برای ۵۴ واحد تولیدی در گیلان پروانه بهره‌برداری صادرشده که از این تعداد تاکنون ۳۳ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان صمت گیلان از هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی به‌منظور بهره‌برداری از ۳۳ واحد تولیدی در گیلان خبر داد و افزود: اشتغال‌زایی در گیلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و با افتتاح این تعداد از واحدهای تولیدی برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از متخصصان گیلانی فرصت شغلی ایجادشده است.

دلق‌پوش با تأکید بر لزوم توجه به تأمین نقدینگی و رفع چالش‌های واحدهای تولیدی گیلان بیان کرد: اگر چالش‌های بی‌شمار واحدهای صنعتی در گیلان برطرف شود، شاهد رشد صنعتی، رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads