کد خبر: 213792 - تاریخ: جمعه، 16 جولای 2021 - 17:55

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

نظارت بر نانوایی ها افزایش یابد / لزوم هرچه سریعتر استقرار اداره صمت در شهرستان

حجت الاسلام اسدالله زاده در خطبه‌ دوم این هفته نمازجمعه خمام یکی از مطالبات مردمی در خمام، نظارت بر نانوایی های شهرستان اشاره کرد و افزود: گزارشات مردمی حاکی از عدم نظارت کافی فرمانداری و اداره صمت در روزهای تعطیلی نانوایی ها است.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام اسدالله زاده در خطبه‌ دوم این هفته نمازجمعه خمام یکی از مطالبات مردمی در خمام، نظارت بر نانوایی های شهرستان اشاره کرد و افزود: گزارشات مردمی حاکی از عدم نظارت کافی فرمانداری و اداره صمت در روزهای تعطیلی نانوایی ها است.

امام جمعه خمام با بیان اینکه نانوایی های سطح شهر خمام علیرغم تمام مشکلاتی دارند، افزود: تمام تلاش خود را برای بردن نان بر سفره شهروندان خمامی انجام می دهند.

 اسدالله زاده با اشاره به اینکه شایسته مردم خمام نیست که برای تهیه کالای اساسی مانند نان، در برخی روزها، مخصوصا روزهای تعطیل، مدت طولانی در صف نانوایی حضور داشته باشند ، تصریح کرد : امیدواریم من باب رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان با نظارت بیشتر از تشکیل صف های طولانی جلوگیری شود.

به گفته وی ، نظارت دقیق تر فرمانداری و استقرار هرچه سریعتر اداره صمت در شهرستان خمام، از شرافت کاری و تلاش مضاعف عزیزان  زحمت کش ما در نانوایی ها پاسداری شود.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads