کد خبر: 213777 - تاریخ: جمعه، 16 جولای 2021 - 14:31

با مهار دو ضربه پنالتی؛

محسن فروزان سند صعود فولادی ها به مرحله بعد جام حذفی را امضا کرد

محسن فروزان با سه شیرجه به سمت راست، شب گذشته سند صعود فولاد به نیمه نهایی جام حذفی را امضا کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ محسن فروزان با سه شیرجه به سمت راست، شب گذشته سند صعود فولاد به نیمه نهایی جام حذفی را امضا کرد.

در دقیقه ۱۲۰ بازی فولاد مقابل سپاهان بود که جواد نکونام با یک تصمیم غیرمنتظره دروازه‌بان باتجربه تیمش را جایگزین احسان مرادیان جوان کرد؛ محسن فروزان که با پیراهن بنفش در کنار خط منتظر ورود به میدان و نقش‌آفرینی در ضربات پنالتی این بازی نفسگیر و سرنوشت‌ساز بود؛ این تعویض در حالی رخ داد که فوتبال ایران خاطره چندان خوشی از این اتفاق ندارد.

محسن فروزان دروازبان خمامی تیم فولادخوزستان پاسخ خوبی به تعویض نکونام داد و تیمش را به نیمه نهایی مسابقات جام حذفی رساند؛ او با دو بار مهار پنالتی محمد محبی و یکبار پنالتی جلال‌الدین علی‌محمدی برگه صعود فولاد را در این بازی خانگی دشوار امضا کرد.

روی پنالتی اول فروزان به سمت راست خود پرید اما به خاطر بیرون آمدن از محوطه مجاز، این پنالتی تجدید شد که باز محبی به همان‌جا زد و فروزان مشابه شیرجه قبلی خود را زد و پنالتی سوم سپاهان را این‌چنین از دست رفت؛ این در حالی‌بود که خود فولاد هم توسط وحید حیدریه پنالتی را از دست داده بود تا با از دست رفتن پنالتی محمد محبی بازی به تساوی کشیده شود.

شاهکار اصلی فروزان در پنالتی ششم اتفاق افتاد، جایی او درست مثل همان ضربه پنالتی محبی، با شیرجه به همان سمت پنالتی جلال علی‌محمدی را مهار کرد تا ثانیه‌ای بعد زیرهجوم کادرفنی و بازیکنان تیمش قرار گرفته باشد؛ او به طور ویژه مورد محبت جواد نکونام هم قرار گرفت که برای تشویق فروزان خود را به دروازه‌بان شمالی و باتجربه تیمش رساند.

به این ترتیب و با شیرجه‌های محسن فروزان، تکلیف سه تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.

انتهای پیام/۸۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads