کد خبر: 213710 - تاریخ: چهارشنبه، 14 جولای 2021 - 21:16

تیم فوتبال اکباتان خمام در حسرت پیروزی در لیگ برتر یک بزرگسالان گیلان

دوتیم فوتبال اکباتان خمام  و علم و ادب تالش در هفته سوم  لیگ برتر یک بزرگسالان گیلان عصر امروز در ورشگاه علی بحری خمام مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه صفر بر صفر به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

به گزارش خوبان خبر ؛  دوتیم فوتبال اکباتان خمام  و علم و ادب تالش در هفته سوم  لیگ برتر یک بزرگسالان گیلان عصر امروز در ورشگاه علی بحری خمام مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه صفر بر صفر به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

بازی در نیمه اول بسیار حساب‌شده و شطرنج وار آغاز شد و هر دو تیم با برنامه‌ریزی و بدون عجله موقعیت‌های نصفه‌نیمه‌ای را روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند و مربیان دو تیم نیز به تحلیل و بررسی بازی پرداختند.

اما در نیمه دوم هر دو تیم یک بازی هجومی‌تری را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما با بی‌دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم باعث شد تا هیچ‌یک از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشود تا این مسابقه درنهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

گفتنی است ، در این دیدار اکباتان خمام یک ضریه پنالتی بدست آورد اما میلاد ناصری نتوانست موقعیت پیش آمده به خوبی  استفاده کند و گلر تیم علم و ادب تالش موفق شد این ضریه را مهار کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سارا قمی بازیکن سابق تیم ملی بانوان مهمان ویژه این مسابقه بود.

 

انتهای پیام/۴۵۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads