کد خبر: 213694 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 جولای 2021 - 17:25

فرمانده انتظامی خمام:

سارق شالیکوبی در خمام به دام افتاد

فرمانده انتظامی خمام از دستگیری یک سارق با ۵ فقره سرقت از کارخانه‌های شالیکوبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ  شریف رحیمی ، با بیان اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی به اعلام شکایت تعدادی از شاکیان مبنی بر سرقت برنج و تجهیزات از کارخانه‌های شالیکوبی شهرستان خمام در نیمه‌های شب اشاره کرد و گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق یا سارقان این پرونده‌ها آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمام با اعلام اینکه ماموران آگاهی با تلاش مستمر و بی‌وقفه یک متهم را در این رابطه شناسایی کردند افزود: پس از هماهنگی قضائی متهم مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی به اعتراف متهم ۲۵ ساله به ۵ فقره سرقت برنج و تجهیزات از کارخانه‌های شالیکوبی با همکاری ۳ مالخر اشاره کرد و بیان داشت: مالخران این پرونده با همکاری سارق دستگیر شدند.
سرهنگ رحیمی تصریح کرد: تمامی متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads