کد خبر: 213622 - تاریخ: یکشنبه، 11 جولای 2021 - 09:47

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد؛

تشدید سختگیری و نظارت ها در ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم تشدید سختگیری و نظارت ها در ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی، گفت: تردد بین شهری مانعی ندارد.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمارها ۸۱ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند، گفت: در حال حاضر ۳۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه ۷۰ نفر از این بیماران در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بستری هستند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان همچنین به آخرین مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونا استان اشاره و اضافه کرد: مهم‌ترین موضوعی در این جلسه مطرح شد بحث تردد خودروهای با پلاک بومی در سطح شهرهای استان گیلان است.

وی ادامه داد: در این مصوبه گیلان به عنوان یک گیلان شهر مد نظر قرار داده شده و خودروها می‌توانند در غیر از ساعات منع تردد شبانه یعنی ۲۲ تا ۳ بامداد در سطح استان گیلان تردد کنند.

حیدرزاده اضافه کرد: این موضوع از سوی حوزه بهداشت و درمان نیز قابل قبول است زیرا عملاً همیشه ترددهای بین شهری در سطح استان گیلان انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تشدید نظارت و سختگیری در ورود پلاک‌های غیر بومی به استان گیلان از دیگر مصوبات این جلسه بوده است، افزود: پلیس از مبادی ورودی رودبار، رودسر و آستارا نظارت‌ها را تشدید و با متخلفان قاطعانه برخورد کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به رعایت محدودیت فعالیت مشاغل از سوی اصناف نیز اشاره و تصریح کرد: در شهرهای قرمز فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ ممنوع است.

وی تأکید کرد: سیستم بهداشتی بر رعایت این موضوعه نظارت کامل خواهد کرد و از سازمان صمت و اصناف نیز می‌خواهیم این محدودیت‌ها را رعایت کنند.

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads