کد خبر: 213588 - تاریخ: جمعه، 9 جولای 2021 - 16:59

امام جمعه خمام:

در خدمت رسانی اداره برق شهرستان کوتاهی اتفاق نیفتاده است / وظیفه مهم دولت جدید تدبیر در عقب افتادگی های کشور در صنعت آب و برق است

امام جمعه خمام گفت: مردم بدانند که فرزندان شما در اداره برق شهرستان، شبانه روز در حال تلاش هستند و بنده شهادت می دهم که در خدمت رسانی کوتاهی از ناحیه ایشان اتفاق نیافتاده است و این عزیزان و خانواده هایشان نیز همانند سایر مردم از این بی تدبیری ناراحت و نگران اند، اما متأسفانه آنچه اتفاق می افتد حاصل بی تدبیری های گذشته است

به گزارش خوبان خبر ، حجت الاسلام اسدالله زاده  ظهر امروز در خطبه‌ دوم نمازجمعه خمام با بیان اینکه آنچه مردم را اذیت می کند و موجبات نارضایتی مردم را بیشتر می کند ماهیگیری های سیاسی برخی از مدیران است!، گفت: لااقل بگذارید کمی دل مردم از عذرخواهی تان خنک شود آنگاه آتشی دیگر به جان مردم بیاندازید! مردم قضاوت خواهند کرد که آیا نپیوستن به FATF علت قطعی های برق است یا فرسودگی اراده و رخوت تیم اقتصادی!  

وی گفت: البته مردم خمام بدانند که فرزندان شما در اداره برق شهرستان، شبانه روز در حال تلاش هستند و بنده شهادت می دهم که در خدمت رسانی کوتاهی از ناحیه ایشان اتفاق نیافتاده است و این عزیزان و خانواده هایشان نیز همانند سایر مردم از این بی تدبیری ناراحت و نگران اند، اما متأسفانه آنچه اتفاق می افتد حاصل بی تدبیری های گذشته است که یکی از تکالیف دولت جدید، تدبیر در عقب افتادگی ها در صنعت آب و برق و نیرو می باشد.

امام جمعه خمام بیان کرد: مسئولان در دستگاه های امنیتی و فرمانداری خمام هم بدانند اگر در روزهای گذشته مردم خمام اعتراضاتی پیرامون قطعی برق داشته اند به جهت ناراحتی از خسارت هایی است که در این روزها متحمل شده اند وگرنه این مردم، همان مردمی هستند که نسبت به اسلام و انقلاب و نظام وفادارند و اگر نیاز باشد همین مردم از جان و مال و اعتبارشان برای نظام هزینه خواهند داد. و این مهم را در حضور پرشورشان در انتخابات و راهپیمایی ها و مناسبت های انقلابی نشان داده اند.

انتهای پیام/۱۵۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads