کد خبر: 213575 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 جولای 2021 - 17:30

معاون سیاسی استانداری گیلان خبر داد؛

تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان گیلان از شنبه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان گیلان از روز شنبه (۱۹ تیر ماه) از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبات اخیر هیئت دولت، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی و مشکلات ایجاد شده در زمینه تولید برق هیئت دولت مصوبات جدیدی در زمینه چگونگی فعالیت ادارات تصویب کرده است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس همین مصوبه، ادارات گیلان تا اطلاع بعدی از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر فعالیت خواهند داشت، گفت: این موضوع برای کاهش بار مصرف در زمان پیک بار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین به تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه تا آخر مرداد ماه امسال اشاره کرد و افزود: تمام ادارات گیلان به غیر از دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان و امدادی در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

 

قاسم نژاد با اشاره به ساعات اوج مصرف برق در استان گیلان، از شهروندان خواست با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه و یا وسیله برقی پرمصرف، مصرف خود را مدیریت کرده و از قطعی بیشتر برق واحدهای تجاری و مسکونی در گیلان جلوگیری کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads