کد خبر: 213522 - تاریخ: چهارشنبه، 7 جولای 2021 - 13:22

شهردار خمام خبرداد:

۲۳ هزار متر مربع از خیابان‌های خمام آسفالت می‌شود

شهردار خمام از امضا قرار سه میلیارد تومانی با پیمانکار برنده شده در مناقصه خبر داد و گفت: با توافق صورت‌گرفته مقرر شد این پیمانکار ۲۳ هزار متر مربع از معابر، کوچه و خیابان‌های خمام‌را آسفالت کند.

به گزارش خوبان خبر ، موسی فکور امروز در گفت و گو با خوبان خبر با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در خصوص آسفالت برخی معتبر و خیابان‌ها در خنام انجام شده است، اظهار کرد: برای مسئله آسفالت در سال ۱۴۰۰ پیش بینی های لازم انجام شده و با توجه به بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده مناقصه گذاشته و چند پیمانکار در این مناقصه شرکت کردند.
وی از امضا قرار سه میلیارد تومانی با پیمانکار برنده شده در مناقصه خبر داد و گفت: با توافق صورت‌گرفته مقرر شد این پیمانکار ۲۳ هزار متر مربع از معابر، کوچه و خیابان‌های خمام‌را آسفالت کند.
شهردار خمام اولویت آسفالت را خیابان و معابر اصلی دانست و بیان کرد: هنوز تعداد و محلاتی که آسفالت در آن‌ها انجام می‌شود مشخص نشده ولی اولویت خیابان‌هایی مثل بن‌بست سه راه مرز دشت، سه راه خاچکین و خیابان و کوچه‌های اطراف پل است.
به گفته فکور در خصوص سنگ فرش هم طی مناقصه‌ای با پیمانکار قرار داد دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی امضا و مقرر شد چهار هزار و ۲۰۰ متر در خمام سنگ فرش شوند.

 

 

انتهای پیام/۲۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads