کد خبر: 213462 - تاریخ: دوشنبه، 5 جولای 2021 - 21:16

اکباتان خمام گرفتار سندروم دریافت گل‌ در دقایق پایانی

تیم فوتبال اکباتان خمام و کاسپین پره سر، دریکی از دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک بزرگسالان در ورزشگاه شهید محبی لیسار مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، اکباتان خمام به‌ تساوی در مقابل کاسپین پره سر، رضایت داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم فوتبال اکباتان خمام و کاسپین پره سر، دریکی از دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک بزرگسالان گیلان در ورزشگاه شهید محبی لیسار مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، اکباتان خمام به‌ تساوی در مقابل کاسپین پره سر، رضایت داد.

تیم فوتبال اکباتان خمام در نیمه نخست بازی با ارائه یک بازی تهاجمی توانست در دقیقه ۴۵ با اشتباه دروازه بان توسط میلاد ناصری گل دست یابد. پس از گل ناصری، حملات تهاجمی تیم کاسپین پره سر تا پایان نیمه اول بازی تداوم داشت تا اینکه هر دو تیم نیمه اول را با تک گل دقیقه ۴۵ میلاد ناصری به رخت‌کن رفتند.

در نیمه دوم بازی تیم فوتبال اکباتان خمام بیشترین سهم مالکیت توپ و ایجاد موقعیت را داشت و در دو صحنه نیز به گل رسید اما داور بازی آن‌ها آفساید تشخصی داد ولی اکباتانی ها به‌ مانند هفته گذشته نتوانستند از سه امتیازشان حراست کنند و در دقایقی پایانی وقت‌های تلف‌شده دو امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادند.

گفتنی است ، مربی و یکی‌از بازیکنان تیم کاسپین پره‌سر و علی سهمانی «سرپرست تیم اکباتان» با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدند.

انتهای پیام/۱۵

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads