کد خبر: 213350 - تاریخ: چهارشنبه، 30 ژوئن 2021 - 09:25

جمع‌آوری ۵۲۰۰ دستگاه‌ رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از شناسایی و جمع‌آوری ۵۲۰۰ دستگاه‌ رمز ارز دیجیتال غیرمجاز پس از تشکیل کمیته جمع‌آوری مراکز غیرمجاز رمز ارز در استان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.

به گزارش خوبان، محمداسماعیل هنرمند” در این باره گفت: بر اساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های تست و بازرسی انشعاب‌های برق، در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی، سایر مشترکان و همچنین مبارزه با انشعاب‌های غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در تاریخ ۸ تیر ماه در شهرستان‌های رشت، رودسر، فومن و تالش تعداد ۱۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: با تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیر مجاز رمز ارز در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی تا کنون، حدود ۵۲۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده است که بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.
هنرمند افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره ۱۲۱ اطلاع رسانی نموده تا از این طریق با شناسایی و جمع‌آوری این مراکز غیرمجاز به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان کمک کنند.
وی در پایان تاکید کرد: افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads