کد خبر: 213300 - تاریخ: دوشنبه، 28 ژوئن 2021 - 16:53

رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمام؛

مشکل قطعی آب در دهستان اشکیک و روستای مصر دشت امروز برطرف می‌شود

رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمام با بیان اینکه تلاش میکنیم هرچه زودتر مشکل تابلو برق حل شود، تصریح کرد: تلاش میکنیم این مشکل تا عصر امروز حل شود، ما تمام موارد را در دو هفته گذشته بررسی کردیم و مشکلات ایجاد شده به دلیل عدم مصرف بهینه برق بود.

ماریا نیک کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به قطعی آب دهستان اشکیک و  روستای مصر دشت اظهار کرد: آب این روستا امروز قطع شده و یکی دو هفته گذشته قطع نبود، در شهر هم مشکل داشتیم و با کمبود فشار مواجه شدیم اما نشتی فشاری پیدا نکردیم.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمام با بیان اینکه امروز مشکل فنی برق در همان ایجاد شد، افزود: با شهردار هماهنگ کردیم تا به صورت سیار به مردم منطقه آب رسانی کنیم تا مشکل فنی برق حل شود.

نیک کار با اشاره به اینکه قطعی برق نوسان ایجاد شد، گفت: رسانه ها باید از مردم بخواهند با مدیریت مصرف برق و همکاری با ما در صرفه جویی مصرف برق کمک کنند.

وی با بیان اینکه تلاش میکنیم هرچه زودتر مشکل تابلو برق حل شود، تصریح کرد: تلاش میکنیم این مشکل تا عصر امروز حل شود، ما تمام موارد را در دو هفته گذشته بررسی کردیم و مشکلات ایجاد شده به دلیل عدم مصرف بهینه برق بود.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان خمام از مردم خواست تا به دلیل نوسانات برق کمال همکاری را داشته باشند تا اگر در روستایی کسی آب غیر مجاز برداشت می کند به ما اطلاع دهند تا از مشکلات آتی جلوگیری شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads