کد خبر: 213284 - تاریخ: دوشنبه، 28 ژوئن 2021 - 11:57

رئیس حوزه قضائی خمام ؛

خمام از نظر در رسیدگی به‌ موقع به پرونده‌های قضائی در سطح استان جایگاه خوبی قرار دارد

یزدانی با بیان اینکه جایگاه خمام در رسیدگی به‌موقع به پرونده‌های قضائی در سطح استان جایگاه خوبی است، گفت: اکثر موارد برای پیگیری پرونده‌های خود به شعبه خمام می‌آیند چراکه به‌صورت آنلاین و در اسرع وقت به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

مهرداد یزدانی امروز گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه اعلام کاستی‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است، اظهار کرد: شهرستان خمام به دلیل قرار گرفتن بین دوکلانشهر رشت و انزلی موقعیت خاصی دارد و بسیار گردشگر پذیر است و تصادفات یا مسائل اجتماعی در این شهرستان زیاد است اما درصدد رسیدگی سریع به پرونده‌ها هستیم تا کمترین وقت رسیدگی به پرونده‌ها را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه پرونده‌های شعبه قتل، خودکشی و تصادفات بوده گفت: خوشبختانه طی این سال‌ها پرونده‌ای که قصاص اجراشده باشد را شاهد نبودیم.
رئیس حوزه قضائی خمام با بیان اینکه مردم باید متخلفین را به ما معرفی کنند، افزود: ما از جهاد یا بخشداری‌ها می‌خواهیم تغییر کاربری‌های غیرقانونی را به اطلاع مراجع قضائی برسانند، ما پیگیر می‌شویم که آیا ویلاسازی مشمول طرح هادی است یا خیر.
یزدانی با تأکید بر اینکه باید جلوی سودجویان گرفته شود، بیان کرد: همه ایرانی‌ها می‌توانند از تمام نقاط ایران استفاده کنند و بنا به فرموده پیامبر مهاجرت یکی از راه‌های رشد است، پس نمی‌توانیم بگوییم چرا فردی از تهران یا شهر دیگری در خمام یا گیلان ویلا می‌سازد بلکه باید جلوی ساخت‌وسازهای غیرقانونی را بگیریم در غیر این صورت مهاجرت و ویلاسازی موجب جذب گردشگر می‌شود.
وی با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر شفاف‌سازی در خصوص ساخت‌وسازهای قانونی و غیرقانونی گفت: ما باید رشد کنیم نباید چشم خود را ببندیم و بگوییم فلانی از فلان شهر آمد و زمین را تغییر کاربری داد، باید این تبیین شود که کدام ساخت‌وساز قانونی و کدام غیرقانونی است، اگر ساخت قانونی باشد باید از سرمایه‌گذار حمایت هم بکنیم.
رئیس حوزه قضائی خمام با بیان اینکه باید از ساخت‌وساز مجاز و به‌صورت قانونی حمایت شود، افزود: اکثر پرونده‌های ما به‌صورت سیستمی ثبت می‌شود و مستقیماً به دفتر خدمات قضائی رفته و سپس به شعبه شورای حل اختلاف می‌رود و به‌صورت آنلاین برای شاکی پیامک می‌رود.
یزدانی با بیان اینکه جایگاه خمام در رسیدگی به‌موقع به پرونده‌های قضائی در سطح استان جایگاه خوبی است، گفت: اکثر موارد برای پیگیری پرونده‌های خود به شعبه خمام می‌آیند چراکه به‌صورت آنلاین و در اسرع وقت به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ صبح امروز جمعی از مسولین شهرستان خمام به مناسب هفته قوه قضایی با کارکنان حوزه قضایی دیدار و گقت گو کردند.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads