کد خبر: 213270 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژوئن 2021 - 14:57

رییس اداره برق خمام :

رفع ضعف برق دهنه‌سر در دستور کار قرار دارد/ بیشترین آمار سرقت سیم مربوط به روستای دهنه‌سر است

رییس اداره برق خمام با بیان اینکه بیشترین آمار سرقت سیم و کابل برق این‌شهرستان مربوط به روستای دهنه‌سر می‌باشد، عنوان کرد :‌ البته این‌سرقت‌ها فقط مربوط به دهنه‌سر نبوده و در همه‌جا شاهد سرقت سیم و کابل بوده‌ایم، که این‌امر مشکلات اداره برق را بیشتر نموده است.

به گزارش خوبان، تعدادی‌از اهالی روستای دهنه‌سر شیجان صبح امروز درخصوص ضعف برق این‌روستا مقابل اداره برق خمام تجمع کردند.
در همین‌راستا رییس اداره برق خمام با بیان اینکه بیشترین آمار سرقت سیم و کابل برق این‌شهرستان مربوط به روستای دهنه‌سر می‌باشد، عنوان کرد :‌ البته این‌سرقت‌ها فقط مربوط به دهنه‌سر نبوده و در همه‌جا شاهد سرقت سیم و کابل بوده‌ایم، که این‌امر مشکلات اداره برق را بیشتر نموده است.
آرش واقف  با اشاره بر اینکه سرقت‌های مکرر سیم و کابل در دهنه‌سر موجب‌شده تا اهالی روستای مذکور با ضعف برق مواجه باشند، ادامه داد : مقرر شده تا کابل‌کشی‌های لازم در هفته جاری با کمک یکی‌از خیرین منطقه در روستاهای دهنه‌سر و میان‌محله شیجان صورت بپذیرد، تا شاهد رفع بخش اعظمی‌از مشکلات برق این‌دو روستا باشیم؛ همچنین جانمایی یک عدد ترانس برق با توجه به تامین اعتباری‌که صورت‌گرفته پس‌از حل‌شدن مشکل سامانه در دستور کار قرار خواهد گرفت، که ان‌شاالله مثمرثمر باشد.
وی با تاکید بر اینکه اداره برق خمام درحال خدمات‌رسانی در سطح شهرستان بوده، یادآور شد : این‌انتظار از شوراها و دهیاران روستاها می‌رود تا با شناسایی سارقین و معرفی به‌موقع آنان به نیروی انتظامی به کمک اداره برق آمده، تا حجم سرقت‌های این‌چنینی کاهش یابد.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads