کد خبر: 213134 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 ژوئن 2021 - 08:38

آغاز به کار مجدد شرکت تولیدی پس از ۹ سال در گیلان

شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی، کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش خوبان، در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

به گفته وی، دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک‌ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

فلاح میری با بیان اینکه کمک بانک، ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است، افزود: از مدیران شرکت‌ها و صنایع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads