کد خبر: 213033 - تاریخ: یکشنبه، 20 ژوئن 2021 - 17:59

استاندار گیلان

ظرفیت ها برای جلوگیری از عادی انگاری نسبت به کرونا استفاده شود

– استاندار گیلان با اشاره به افزایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان نسبت به گذشته، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از عادی انگاری نسبت به کرونا استفاده شود.

 ارسلان زارع عصر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به شرکت حماسی و پرشور مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار کرد: ملت ایران با درک شرایط موجود و احساس وظیفه، جلوه‌های شورانگیز و با شکوهی از مردم‌سالاری دینی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات، با همه هجمه‌هایی که دشمنان از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند، افزود: حضور پرشور مردم نشان داد که به آینده خود و کشور احساس مسئولیت کرده‌اند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیش از برگزاری انتخابات بارها تأکید شده بود که حفظ سلامت مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری و در اولویت عوامل اجرایی است، گفت: بر اساس گزارشات دانشگاه علوم پزشکی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزامات کرونایی مطلوب بوده است.

زارع با بیان اینکه در حال حاضر تنها رودبار در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، اضافه کرد: شهروندان همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم گیلان، طی هفته گذشته نسبت به گذشته بهتر شده اما همچنان از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از عادی‌انگاری خطرات بیماری، استفاده شود.

استاندار گیلان ادامه داد: انتظار دارم در برخورد با متخلفان از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مقررات، جدیت لازم صورت گرفته و نتیجه گشت‌های مشترک بازرسی، اتحادیه‌های صنفی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی؛ به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه با اهتمام شرکت‌های داخلی، دسترسی به واکسن تسهیل می‌شود، گفت: باید علاوه بر مرکز استان، شهرستان‌ها نیز آمادگی لازم برای آماده سازی مراکز تزریق واکسن به شهروندان را داشته باشند تا با کمبود مکان، مواجه نباشیم.

کد خبر 5240288

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads