کد خبر: 21293 - تاریخ: دوشنبه، 18 مارس 2013 - 11:07

آقای جعفرزاده! عابدینی چه می گوید؟

خوبان خبر: انتظار می رود آقای جعفرزاده پیرامون نحوه ورود شرکت تامین خودروی صدرا به استان گیلان و نیز مباحث مطروحه از سوی عابدینی پیرامون عملکرد این شرکت به بیان واقعیت ها بپردازد.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین، امیر عابدینی، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان طی یک مصاحبه تند و تیز ضمن انتقاد شدید از قویدل، مدیر شرکت تامین خودروی صدرا که مالک باشگاه داماش نیز هست، به بیان مباحثی پیرامون عملکرد اقتصادی این شرکت در استان پرداخت.

باشگاه داماش گیلان پس از اتفاقات مربوط به پرونده اختلاس 3000 میلیاردی مدت ها بلا تکلیف بود، اما از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، با ورود شرکت تامین خودروی صدرا، و خرید مالکیت این باشگاه، امید آن می رفت که وضعیت داماش رو به بهبودی بگذارد، اما این امید، خیلی زود کمرنگ شد.

قویدل پس از حضور در گیلان، هیات مدیره جدیدی برای داماش تشکیل داد. از قضا، و لابد از روی اتفاق! غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس نیز به عضویت این هیات مدیره درآمد.

داماش که در ابتدای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور و بنا بر ادعای مدیرانش خود را برای کسب سهمیه آسیایی آماده می کرد، از همان بازی های اول دچار حاشیه های ریز و درشت فراوانی شد. حاشیه هایی که خیلی زود رسانه ای شدند.

مدیر و مالک تازه وارد داماش، خیلی زود برنامه های اقتصادی اش را آغاز کرد. تلاش برای خرید کارخانه بزرگ پوشش با زمین چند ده هکتاری اش و تبدیل آن به پارک آبی، فروش اقساطی خودرو با وام ده میلیونی به مردم و سر آخر، قرارداد پرحاشیه ی خرید برگ سبز چای چایکاران شمال کشور، همه و همه بخشی از برنامه های اقتصادی آقای قویدل بود.

عدم تزریق بودجه به داماش و مشکلات مالی این تیم کار را به آنجا رساند که تیم فوتبال امید داماش برای رفتن به شیراز پول کرایه ماشین نداشت و به همین دلیل به شیراز نرفت و تیم بزرگسالان داماش برای برگزاری بازی خود با گهر دورود با مساعدت هیئت فوتبال استان گیلان و با کرایه یک دستگاه اتوبوس به لرستان رفت.

همه این مشکلات سبب شد که امیر عابدینی، مدیر عامل باسابقه و معروف داماش پس از 3 بار استعفا در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های کشور به شدت، مالک داماش را مورد تاخت و تاز قرار داده و نسبت به اقدامات اقتصادی وی دست به افشاگری بزند.
وی در این مصاحبه گفت:

« آقایانی که به داماش آمدند تا مشکلات این تیم را حل کنند، بیشتر به دنبال آن بودند که خودشان را مطرح کنند و بعد از انجام کار اقتصادی سوءاستفاده اقتصادی بکنند.

این آقایان از مردم ثبت نام کرده بودند و قرار بود برای آنها خودرو بگیرند. آن هم با 10 میلیون وام بانکی. اما بعد از مدتی نه توانستند به مردم ماشین بدهند و نه پول‌ها را پرداخت کنند. به برخی چک دادند که این چک‌ها هم نقد نشد و ما هر روز با مراجعانی مواجه می‌شدیم که از اقصی نقاط کشور برای دریافت طلب‌شان آمده بودند.
متوجه شدیم که آنها در رشت هم می‌خواهند همین کار را بکنند. 50 هزار ماشین می‌خواستند ثبت نام کنند که مسئولان استان گیلان و به خصوص مسئولان نظارتی استان هوشمندانه مانع این کار شدند که آنها دوباره از مردم پول بگیرند. بنابر این وقتی نتوانستند 75 میلیارد تومان از این راه کسب درآمد کنند، به باشگاه هم نتوانستند پول پرداخت کنند. بنابراین به سراغ چای‌کاران رفتند.

قراداد خرید چای سبز را منعقد کردند که در نهایت در آنجا هم به مشکل برخوردند و نتوانستند پول چای‌کاران را بدهند. اوضاع بلبشویی شده است.»

برکناری امیر عابدینی از مدیرعاملی داماش، اولین پاسخ قویدل به این مصاحبه تند و تیز بود. قویدل بدون اشاره به مباحث مطروحه از سوی عابدینی وی را برکنار کرد و هادی طباطبایی را به عنوان سرپرست داماش معرفی کرد و وعده داد که به همراه حمید درخشان برای در دست گرفتن امور به رشت خواهد آمد.

هم زمان با این اتفاقات، خبری بر روی خروجی سایت باشگاه داماش قرار گرفت که حاکی از استعفاء غلامعلی جعفرزاده و دو تن دیگر از اعضای هیئت مدیره داماش بود.

امیرعابدینی مدیر عامل باشگاه در خصوص استعفای سه تن از اعضای هیئت امنای باشگاه گفت: آقایان پورمختار، جعفرزاده و واعظ آشتیانی اعضای محترم افتخاری هیات امنا باشگاه داماش با استعفاء، عملا عدم همکاری خود را با آقای قویدل اعلام کردند.

عابدینی افزود: این بزرگواران کمافی السابق حمایت معنوی خود را از باشگاه داماش گیلان دریغ نخواهند کرد.

این استعفاء به ویژه استعفای آقای جعفرزاده، اذهان عمومی را با سوالات فراوانی روبرو کرده است.
آیا این استعفاء آن طور که امیر عابدینی می گوید، به معنای مخالفت با قویدل است؟ آیا مباحثی که عابدینی پیرامون سوء استفاده اقتصادی مطرح می کند، صحت دارد؟ آیا در صورت صحت، آقای جعفرزاده از آنها مطلع بوده اند؟ و سوالات فراوان دیگری که باید از سوی آقای جعفرزاده پاسخ داده شده و مورد روشنگری قرار گیرند.

به نظر می رسد با توجه به وضعیت فعلی باشگاه داماش و نیز مباحث مطروحه از سوی آقای امیر عابدینی مدیر عامل این باشگاه در زمینه عملکرد مالک این باشگاه، استعفاء آقای جعفرزاده از عضویت در هیئت مدیره داماش کافی نبوده و با توجه به عضویت ایشان در هیئت امنای داماش، حق مردم رشت است که موضع ایشان در زمینه مباحث مطروحه از سوی امیر عابدینی را بشنوند.

انتظار می رود از آنجایی که آقای جعفرزاده تقریبا در تمامی مباحث روز جامعه اظهار نظر می کنند، پیرامون نحوه ورود شرکت تامین خودروی صدرا به استان گیلان و نیز مباحث مطروحه از سوی آقای عابدینی پیرامون عملکرد این شرکت در حوزه های ورزشی، سیاسی و البته اقتصادی به بیان واقعیت ها پرداخته تا شاید این اظهارات کمکی به گشودن گره کلاف پیچ در پیچ این باشگاه محبوب در شهر رشت بنماید.

 

انتهای پیام/47


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads