کد خبر: 212758 - تاریخ: جمعه، 11 ژوئن 2021 - 23:16

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبرداد ؛

غافلگیری سارق در خمام/ متهم به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ “محمود حافظی” با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد.

به گزارش خوبان ، سرهنگ “محمود حافظی” با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد.
وی از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل برق در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران انتظامی خمام با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده با تعقیب و مراقبت چند روزه یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: متهم ۲۹ ساله سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان در پایان با بیان اینکه اقدامات قاطع در راستای مبارزه با سرقت، باعث ارتقاء امنیت می‌شود خاطرنشان کرد: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/۸۵۲۰

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads