کد خبر: 212742 - تاریخ: جمعه، 11 ژوئن 2021 - 15:36

انتقاد امام جمعه خمام درخصوص برخی تایید صلاحیت‌ها

امام جمعه به اقدامات اخیر هیأت نظارت‌ استان گیلان مبنی بر صلاحیت برخی از کاندیداها واکنش نشان داد و گفت: قبلا توصیه هایی را نسبت به رعایت قانون و عدم مصلحت اندیشی به هیأت محترم نظارت بر انتخابات شهر و روستا داشته ایم، اما آنچه اتفاق افتاده را خود مردم قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خوبان خبر ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله زاده ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با تأکید بر حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش رو اظهار کرد: هر خمامی که نسبت به آینده کشور و استان و شهر خودش عِرق و علاقه دارد و آینده کشور برای او با اهمیت است حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد.

وی به اقدامات اخیر هیأت نظارت‌ استان گیلان مبنی بر صلاحیت برخی از کاندیداها واکنش نشان داد و گفت: قبلا توصیه هایی را نسبت به رعایت قانون و عدم مصلحت اندیشی به هیأت محترم نظارت بر انتخابات شهر و روستا داشته ایم، اما آنچه اتفاق افتاده را خود مردم قضاوت خواهند کرد.

امام جمعه خمام تأکید کرد: با انتخاب نمایندگان شایسته و در تراز نجابت و شرافت مردم خمام، منطق شان را در عمل به نمایندگان شان در مجلس شورای اسلامی نشان دهند.

اسدالله زاده با اشاره به اینکه تیربون نماز جمعه می بایست بیان گر صدای مردم باشد، افزود: آنچه این روزها مردم نجیب و شریف خمام را آزرده خاطر می کند، زمزمه هایی است که در باب خرید و فروش آرا از گوشه و کنار شنیده می شود.

وی افزود: هر نامزدی که خودش و یا نزدیکانش اقدام به چنین عمل زشتی می کند از فقر و محرومیت مردمش، این چنین سوء استفاده می کند شایستگی نمایندگی از نجابت و شرافت این مردم را ندار و توصیه می کنم مردم به چنین کاندیداهایی رأی ندهند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی نباید فدای چند روزی تصدی پست و مقام باشد، گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بدانند که بعد از انتخابات می بایست در پیشگاه مردم و فرداهای انتخابات در پیشگاه خداوند و شهدای این شهرستان می بایست پاسخگو باشند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه از دستگاه های امنیتی انتظار می رود که به جولان دادن اراذل و اوباش انتخاباتی پایان دهند و اجازه ندهند عده ای محدود، غیرت و شرافت مردمی که پای این انقلاب از جان و مال و اعتبارشان مایه گذاشته اند را به بازی بگیرند، تصریح کرد: سپاه پاسداران ناحیه مقداد و اداره اطلاعات شهرستان رشت و همچنین نیروی انتظامی خمام نسبت به رصد و برخورد با اراذل و اوباش انتخاباتی مسئولیت دارند و امیدوارم در انتخابات پیش رو نزد مردم خمام روسفید شوند و به دغدغه مردم شان در عمل پاسخی شایسته بدهند.

 

انتهای پیام/۲۱۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads