کد خبر: 212700 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژوئن 2021 - 14:13

فرماندار در جمع کاندیدای شورای شهر؛

کاندیداها اخلاق را در تبلیغات رعایت کنند/ برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی در خمام

عبدالوحید احمدی امروز در جلسه توجیهی کاندیدای شورای شهر خمام در فرمانداری با درخواست از کاندیداها در خصوص رعایت اخلاق در زمان تبلیغات انتخاباتی، اظهار کرد: کاندیداها باید حرمت‌های را حفظ کنند زیرا مسؤولیت‌ها زودگذر هستند، لذا تمام فکر و ذکر کاندیدها باید خدمت به مردم و رعایت اخلاق باشد‌.

به گزارش خوبان ، عبدالوحید احمدی امروز در جلسه توجیهی کاندیدای شورای شهر خمام در فرمانداری با درخواست از کاندیداها در خصوص رعایت اخلاق در زمان تبلیغات انتخاباتی، اظهار کرد: کاندیداها باید حرمت‌های را حفظ کنند زیرا مسؤولیت‌ها زودگذر هستند، لذا تمام فکر و ذکر کاندیدها باید خدمت به مردم و رعایت اخلاق باشد‌.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری انتخابات در کشور با افزایش مواجه شده است، گفت: با توجه به شیوع کرونا مدت‌زمان رأی‌گیری انتخابات از هشت صبح آغاز و تا دو شب ادامه دارد تا از ازدحام جمعیت ممانعت به عمل آید.
فرماندار شهرستان خمام با اشاره به عدم وجود مشکل زیرساختی در برگزاری انتخابات در شهرستان خمام گفت: به‌منظور برگزاری انتخابات در خمام، شرایط و تمامی تصمیمات اتخاذشده و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود ندارد.
احمدی از برگزاری جلسات متعدد در خمام به‌منظور تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی خبر داد و افزود: در طی این مدت جلسات مختلف و متعددی در خمام برگزارشده است تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات و اتمام پروژه‌های عمرانی اتخاذ شود‌.
وی با تأکید بر اینکه تمامی فرآیند برگزاری انتخابات باید در سامانه انتخابات ثبت شود، تصریح کرد: توافقی که بین ستاد انتخابات، هیئت نظارت مرکزی و شورای نگهبان اتفاق افتاده تمامی فرآیند انتخابات باید از سامانه انتخابات ثبت شود.
فرماندار شهرستان خمام با درخواست از کاندیداها در خصوص رعایت اخلاق در زمان تبلیغات انتخاباتی، بیان کرد: کاندیداها باید حرمت‌های را حفظ کنند زیرا مسؤولیت‌ها زودگذر هستند، لذا تمام فکر و ذکر کاندیدها باید خدمت به مردم و رعایت اخلاق باشد‌.
احمدی از رصد کامل کاندیداها توسط هیئت نظارت و اجرایی شهرستان خمام خبر داد و گفت: کاندیداها توسط هیئت نظارت و اجرایی رصد شده و اگر کاندیداها خطاهای انتخاباتی کنند بر اساس قانون با آنان برخورد شده و هیچ‌گونه مماشاتی با افراد نمی‌شود.

 

 

 

 


 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads