کد خبر: 21264 - تاریخ: دوشنبه، 18 مارس 2013 - 00:39

باحضور در همایش حامیان؛

تامینی فعالیت انتخاباتی برای قالیباف را آغاز کرد

خوبان خبر: تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی فعالیت انتخاباتی برای قالیباف را آغاز کرد و گفت: نیاز است تا جلساتی با حضور مردم ، برای بررسی فرصتها ، چالشها و گفتمان جدید برگزار شود.

به گزارش خوبان به نقل از در سیاهکل، عصر روز گذشته (شنبه) همایش روزهای پیش رو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل طالشان رشت برگزار شد.

این همایش با حضور برخی از اعضای اصلی ستاد قالیباف از سایر شهرستانهای استان گیلان و با تلاش تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و امیر گل رئیس ستاد قالیباف در گیلان برگزار شد.

تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت : با توجه به آغاز فعالیت انتخاباتی شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری یازدهم و چالشهای پیش رو ، نیاز است تا جلساتی با حضور مردم ، برای بررسی فرصتها ، چالشها و گفتمان جدید برگزار بشود.

وی افزود : یکی از نعمتهایی که انقلاب اسلامی با خود به همراه داشت ، همین انتخابات است. در نظام جمهوری اسلامی ایران داشتن و یا نداشتن پول و حزب برای منتخب شدن ملاک نیست ، بلکه رأی مردم تعیین کننده است.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت : دیدیم که با توجه به وجود مشکلات عدیده مردم از جمله بیکاری و مشکلات اقتصادی ، آنها به خیابانها آمدند و گفتند که تا آخر به پای انقلاب ، نظام و خون شهدای خود ایستاده ایم.

تأمینی با اشاره به ، بد اخلاقیهای اخیر گفت : در ماه های گذشته تصمیماتی بین کارگروه دولت و مجلس گرفته شد ولی با توجه به با مشکلاتی که بین مجلس و دولت پیش آمد سبب شد به فراموشی گرفته بشود و در این بین لطمه اصلی به مردم خورده است. مردم از گفتمان به وجود آمده خسته شده اند و به دنبال یک گفتمان جدید هستند.

وی با توجه به وجود تحصیلات و مدارک درسی بالا در گیلان ، بیکاری را معضل اصلی استان دانست و گفت :امیدوارم بتوانیم با انتخاب درست جایگاه گیلان را مشخص کنیم.

وی پس از سخنرانی جلسه را ترک کرد و گفت دوباره به جلسه برمیگردم ، اما بازگشتی درکار نبود.

در ادامه این همایش (از سمت راست به چپ) سید رضا حجتی نویسنده و تحلیلگر انتخابات ، امیر گل رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در گیلان ، دکتر منصور افشار محمدیان مدیر روابط بین الملل دانشگاه گیلان ، دکتر یعقوبی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی برای بیان نظرات خود  و همچنین پاسخگویی به سئوالات حاضرین پیرامون انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بر روی صندلی های خود نشستند.

1
دکتر افشار حمیدیان مدیر روابط بین الملل دانشگاه گیلان در این نشست ، با اشاره به این موضوع که هم اکنون مردم یک نفر را میخواهند که کارهای عمرانی انجام بدهد گفت : با توجه به وجود تحریم از سوی کشورهای خارجی و تحریم دولت خودمان ( دولت احمدی نژاد) ، دیدیم که قالیباف در شهرداری تهران ، توانست طرح های بزرگی را به اتمام برساند.

وی بعد از قرائت نام اشخاصی که صحبت از حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم (از تمامی گروه ها و احزاب) است ابراز کرد : قالیباف در شهرداری تهران از کسانی استفاده کرده است که در گذشته مخالف وی بوده اند ، ولی از نظر کارآیی در سطح بالایی هستند و استفاده وی از گرایشهای مختلف سیاسی نیز از جمله محاسن قالیباف است.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه گیلان در رابطه با این موضوع که چه زمانی نتیجه ائتلاف مشخص خواهد شد و یک نفر از ائتلاف خارج میشود گفت : قرار شده است تا جامعه روحانیت و جامعه مدرسین یک نفر ، ستاد ائتلاف 2 نفر ، نیروی انتظامی سه نفر ، صدا و سیما چهار نفر ، اطلاعات پنج نفر و بسیج شش نفر و از ستاد ائتلاف نیز پانزده نفر را به عنوان نماینده خود مشخص کنند تا در این رابطه تصمیم گیری بشود.

حمیدیان تصریح کرد : این گروه با توجه به تحقیقات و نظر سنجی ها ، به احتمال زیاد اواخر فروردین و یا اردیبهشت 92 ، شخصی را که دارای مقبولیت بالایی در بین مردم است را به عنوان کاندیدای نهایی اصول گرایان معرفی میکنند.

یعقوبی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی ، که در اتاق فکر قالیباف به وی مشاوره میدهد نیز گفت : در این جلسه قرار بود تا مواردی خاص مورد بحث قرار بگیرد ، اما اصلاحاتی به آن خورده شد و در قالب نگاه های طراحی شده فعلی در این جلسه بحث میکنیم و سپس به تشریح برخی از ایده های کلی و برنامه ریزی شده این ستاد اشاره کرد.

در ابتدای نشست این چهار نفر ، هر یک به طور جداگانه صحبتهای ابتدایی را انجام دادند و به شخص به خصوصی اشاره نکردند ، اما وقتی که نوبت به امیر گل رسید ، وی گفت : ما در اینجا به طور مشخص برای فعالیت برای دکتر قالیباف به دور هم جمع شده ایم و برخی از نمایندگان هم فکر و به خصوص تأمینی نیز با ما هستند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads