کد خبر: 212627 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 ژوئن 2021 - 09:01

مدیر کل زندان‌های گیلان

آمار زندانیان کانون اصلاح و تربیت گیلان به صفر رسید

مدیرکل زندان های گیلان گفت: با انجام برنامه های فرهنگی آمار زندانیان در حال تحمل کیفر در کانون اصلاح و تربیت استان گیلان به صفر رسید.

 به گزارش خوبان، رضا محمدی اصل در بازدید دوره‌ای از زندان‌های ضیابر، نسوان و کانون اصلاح و تربیت، گفت: محوریت اشتغال باید در اهداف اجرایی، توسعه توانمندسازی و خودکفایی زندانیان و خانواده‌های آنان تحقق یابد

محمدی اصل با تاکید بر نقش ویژه اشتغال و حرفه آموزی فراهم کردن بستر خودکفایی زندانی و خانواده وی برای رسیدن به سلامت روح و جسم، حضور خیران جهادی را مؤثر دانست و گفت: با مشارکت مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های گیلان توانستیم با چند کارآفرین کارخانه داران شهر صنعتی استان رایزنی کرده و برای ۱۰۰ زندانی آزاد اشتغال شود.

مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه به دنبال دعوت از کارآفرینان بیشتر برای مشارکت در این کار هستیم، ادامه داد: آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم برای کار آفرینی برای مددجویان، پرداخت تسهیلات در اولویت سازمان زندان‌ها قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت سایر نهادها در این زمینه، اضافه کرد: به دنبال برنامه‌های کار آفرینی برای مددجویان و خانواده‌های آنان هستیم و حمایت و پشتیبانی مؤثر بسترهای لازم را فراهم می‌کند.

محمدی اصل همچنین با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده از سوی مقامات قضائی استان و خیران جهادی آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت گیلان را به صفر رسید، افزود: برسانیم گفت: با برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی، حضور روحانیون، گروه‌های جهادی در زندان‌ها تقویت شد.

کد خبر 5229442

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads