کد خبر: 212612 - تاریخ: یکشنبه، 6 ژوئن 2021 - 16:24

رئیس آتش نشانی رشت خبر داد

انحراف کامیون و برخورد با ۸ خودرو در رشت

رئیس آتش نشانی رشت، از انحراف خودروی کامیون و برخورد با هشت خودرو خبر داد و گفت: شواهد حاکی از مصدومیت بالغ بر ۱۱ تن از شهروندان است که وضعیت یکی از مصدومین(دوچرخه‌سوار) وخیم اعلام شده است.

به گزارش خوبان ،شهرام مومنی در گفت وگو با خبرگاران، از انحراف خودروی کامیون در ساعت ۱۱:۴۵ امروز، ۱۶ خرداد در حد فاصل میدان صابرین و پمپ بنزین صادقی نژاد شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: خودروی کامیون پس از انحراف به سمت راست خیابان با بالغ بر هشت خودرو برخورد داشت.

وی با بیان اینکه برخورد با تیر چراغ برق مانع از حرکت کامیون شد، تصریح کرد: شواهد حاکی از مصدومیت بالغ بر ۱۱ تن از شهروندان است که وضعیت یکی از مصدومین(دوچرخه‌سوار) وخیم اعلام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، با اشاره به اعزام مصدومین این حادثه با خودروهای عبوری و عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۱۱ آتش نشان و افسر ارشد به همراه دو دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند تا نسبت به ایمن سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی همچون آتش سوزی، تصادفات بعدی و انتقال تیر چراغ برق اقدامات لازم صورت پذیرد.

مومنی با اشاره به حضور و همکاری به موقع پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری منطقه، اورژانس و عوامل اداره برق که در پیشبرد اهداف عملیاتی آتش نشانان نقش بسیار مهمی داشت، اضافه کرد: اطلاعات دقیق مصدومین و خودروهای آسیب دیده متغیر است.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads