کد خبر: 212598 - تاریخ: یکشنبه، 6 ژوئن 2021 - 09:17

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ؛

برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رای، یک حماسه» در گیلان

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری راهبرد اصلی سازمان بسیج رسانه گیلان در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: یکی از برنامه‌ها در همین راستا، برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رای، یک حماسه» است.

 به گزارش خوبان، مهدی پارسا در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت آحاد ملت و تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، گفت: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: رسانه‌های غربی، در یک عملیات روانی و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات را در اخبار و گزارش‌های خود تبلیغ می‌کنند.

وی اظهار کرد: رسانه‌های جریان انقلاب با هر تفکر و سلیقه‌ای در دایره گفتمان انقلاب باید پای کار آمده و نقشه‌های فریب دشمن که با القای یاس و ناامید کردن مردم ایران انجام می‌شود را نقش بر آب کنند.

پارسا تاکید کرد: بسیج رسانه استان گیلان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رای اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رای، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این رزمایش روز سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت هشت صبح تا ۲۱ شب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رزمایش در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: تولید، تهیه و انتشار خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و… با موضوع انتخابات و حضور حداکثری از برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads