کد خبر: 212457 - تاریخ: دوشنبه، 31 می 2021 - 18:16

توسط تيم پاسگاه پليس راه «رشت - انزلي» مستقر در محور خمام ؛

دست رد مامور پلیس راه به رشوه راننده متخلف / متهم به مراجع قضائی معرفی شد

به گزارش خوبان، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۵۰۰ هزار ریالی ماموران وظیفه‌‌شناس پاسگاه پلیس راه«رشت – انزلی» خبر داد. سرهنگ  قاسم جانعلی‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تیم پاسگاه پلیس راه «رشت – انزلی» مستقر در محور خمام، یک دستگاه کامیون باری را برای کنترل مدارک […]

به گزارش خوبان، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۵۰۰ هزار ریالی ماموران وظیفه‌‌شناس پاسگاه پلیس راه«رشت – انزلی» خبر داد.
سرهنگ  قاسم جانعلی‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تیم پاسگاه پلیس راه «رشت – انزلی» مستقر در محور خمام، یک دستگاه کامیون باری را برای کنترل مدارک رانندگی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقف این وسیله نقلیه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، راننده خودرو مورد نظر فاقد گواهینامه مجاز است افرود: راننده ۵۲ ساله جهت چشم‌پوشی پلیس از برخورد قانونی، اقدام به پرداخت رشوه ۵۰۰ هزار ریالی کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

 انتهای پیام/۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads