کد خبر: 212435 - تاریخ: دوشنبه، 31 می 2021 - 09:22

فرماندار شهرستان رشت، خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و زیر سازی راه های روستایی در رشت

فرماندار شهرستان رشت از تامین اعتبار لازم جهت بهسازی و آسفالت راه ارتباطی روستاهای خناچاه – لچه گوراب – بیجاربنه – کیژده خبر داد.

به گزارش خوبان، مهندس علی فتح اللهی به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آغاز عملیات بهسازی و زیر سازی راه های روستایی خناچاه، لچه گوراب، بیجاربنه و کیژده بازدید و در ادامه با اهالی این روستا دیدار کردند.

فرماندار رشت در این بازدید با اشاره به حجم بالای ترافیک ورودی به شهر از محور لاهیجان به رشت، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستاهای خناچاه، لچه گوراب، بیجاربنه و کیژده به طول ۴٫۵ کیلومتر از امروز با هدف کاهش حجم ترافیکی ورودی به شهر رشت از محور لاهیجان و بهرمندی مردم این ۴ روستا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تعریض و بهسازی و آسفالت راه‌ ارتباطی روستاهای و مطالبه جدی مردم در این خصوص، یادآور‌ شد: برای اجرای این پروژه مهم بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در مرحله پیگیری و تخصیص اعتبار می باشد و از امروز عملیات بهسازی و زیر سازی آن به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آغاز می شود.

فرماندار رشت در ادامه افزود: بر اساس پیش بینی انجام شده، اجرای این پروژه شهریور ماه ۱۴۰۰ به اتمام می رسد و با اتمام این پروژه بیش از ۵۰۰ خانوار از مزایای آن در این ۴ روستا بهرمند می شوند.

گالری عکس مرتبط آغاز عملیات اجرایی بهسازی و زیر سازی راه های روستایی

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads