کد خبر: 212389 - تاریخ: شنبه، 29 می 2021 - 08:50

گیلان اوایل هفته آینده دمای ۳۷ درجه را تجربه می‌کند

براساس پیش‌بینی هواشناسی گیلان دمای هوای استان تا روز یکشنبه ۹ خرداد حدود پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و دمای برخی نقاط استان تا ۳۷ درجه سانتیگراد گرم خواهد شد.

به گزارش خوبان،  از چهارشنبه گذشته بارش های پراکنده باران و هوای خنک بهاری را تجربه کرد که شرایط مساعد برای مردم و همچنین کشاورزان ایجاد کرد به طوری که با وجود روند تدریجی افزایشی دما در استان، حداکثر دما در برخی مناطق به حدود ۲۰ درجه سانتیگراد رسید.

طبق پیش‌بینی هواشناسی گیلان، اگرچه طی روزهای آینده برای ساعاتی مردم استان با وزش باد به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها روبرو خواهند بود، اما استقرار شرایط جوی غالبا پایدار تا اواسط هفته آینده منجر به افزایش دما طی روزهای شنبه و یکشنبه می شود. 

هواشناسی گیلان وضعیت جوی ۲روز آینده استان را به تفکیک پیش بینی کرده است که بر همین اساس انتظار می رود برای روز شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما، گاهی رشد ابر و وزش باد و بعضی ساعت ها نیز وزش باد در استان باشیم.

همچنین برای روز یکشنبه نیز شرایط تقریباً مشابهی خواهیم داشت، ضمن اینکه ممکن است در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید به صورت لحظه ای به ویژه در مناطق کوهستانی و دامنه‌ها مشاهده شود.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان امروز جمعه گرم‌ترین دمای هوا در دیلمان با ۳۲ درجه اتفاق می افتد و کمترین دما نیز در ماسوله در صبحگاه امروز با ۱۱ درجه در ایستگاه های هواشناسی استان ثبت شده است.

هواشناسی گیلان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز هوای کمی تا نیمه ابری، کاهش دما، رشد ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق را پیش بینی کرده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads