کد خبر: 212374 - تاریخ: جمعه، 28 می 2021 - 15:25

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

برای برطرف کردن کمبود آب کشاورزان بعضی از مناطق شهرستان چاره ای اندیشیده شود

حجت الاسلام و المسلیمن حامد اسدالله زاده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به مشکلات کمبود آب برای کشاورزان این شهرستان گفت:  یکی از مسائلی که این روز ها موجب دغدغه مندی کشاورزان بحث تقسیم حق آب شهرستان خمام می باشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام و المسلیمن حامد اسدالله زاده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به مشکلات کمبود آب برای کشاورزان این شهرستان گفت:  یکی از مسائلی که این روز ها موجب دغدغه مندی کشاورزان بحث تقسیم حق آب شهرستان خمام می باشد.

امام جمعه خمام با بیان اینکه در روزهای گذشته مقداری این  موضوع بهبود پیدا کرده است افزود: با توجه به اینکه خمام در پایین دست قرار گرفته و معمولا کشاورزان ما مخصوصا زمین های کشاورزی نزدیک مرداب انزلی مانند دهنه سرشیجان و امثلا این روستاها هر ساله در آبرسانی ها دچار مشکل هستند.

امام جمعه خمام با اشاره در سال های گذشته نسبت به این موضوع به مسئولین وقت تذکر داده شده بود، بیان کرد: متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری برای حل این مسأله صورت نپذیرفته است.

اسدالله زاده افزود: این درحالی است که برخی از شهرستان استان گیلان با استفاده راهکارهای بومی و کارشناسی شده و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای و بعضا رایزنی های ملی توانسته اند این مسأله را برای کشاورزان منطقه شان تا حدودی برطرف کنند.

به گفته وی  امام جمعه خمام، توقع و انتظار مردم و کشاورزان زحمتکش خمامی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین فرمانداری محترم به عنوان نماینده عالی دولت، اقدام مؤثر و کارشناسی شده در این حوزه می باشد.

انتهای پیام/۸۵۲۱۲۵۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads