کد خبر: 212366 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 می 2021 - 21:42

استاندار گیلان:

شهروندان استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارزها را معرفی کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه شهروندان استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارزها را معرفی کنند، گفت: با توجه به شرایط باید میزان مصرف را کاهش دهیم.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه ملت ایران همواره قدردان ایثارگران و رزمندگان است، گفت: اقتدار، عزت و آزادی ملت ایران مرهون رهبری معمار کبیر انقلاب است و کشتی انقلاب در تلاطم مواج دریای تحولات منطقه‌ای و جهانی از دهه ۷۰ تاکنون با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بیمه شده و استمرار دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن اقتدار و قدرت، مردم هستند، ادامه داد: پیروزی انقلاب و استمرار آن و اقتدار کشور مرهون انسجام و وحدت ملت بوده است و توکل به خدا و ایدئولوژی دینی مبنای مردم سالاری دینی است و با حمایت و مشارکت ملت آگاه و با رهبری فرزانه تداوم می‌یابد.

استاندار گیلان با بیان اینکه بایستی قدردان نظام مردم سالاری دینی باشیم، اضافه کرد: وحدت، انسجام و وفاق و همدلی ریشه اقتدار کشور است و مهم‌ترین رویکردی است که همواره مورد توجه دولت است.

زارع با اشاره به در پیش بودن مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور، تصریح کرد: جامعه با الگوگیری از مدیریت اسلامی و با داشتن انگیزه قوی، دلسوزی، اراده و آینده نگری و با وجود مشکلات امیدوارانه تلاش می‌کند در سایه وحدت از مشکلات عبور کند.

استاندار گیلان تاکید کرد: در شرایط فعلی و با وجود مشکلات و تحریم‌ها، با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی پروژه‌های اقتصادی بزرگی در کشور و استان گیلان اجرایی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در بخش گردشگری، افزود: امکان بهره برداری از این ظرفیت با تقویت شبکه‌های ارتباطی بیش از سایر استان‌ها برای گیلان فراهم است که در زمینه اشتغال و معرفی فرهنگ مردم استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

زارع گردشگری را یکی از راهکارهای تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: با افزایش اعتماد بخش خصوصی و فعالیت سرمایه گذاران ضمن ارتقای جایگاه گیلان در این بخش، زمینه درآمدزایی و افزایش معیشت مردم فراهم می‌شود.

استاندار گیلان افزود: کشورهایی که استعداد کمتری نسبت به کشور و استان گیلان دارند، ارزش افزوده و کسب درآمد بسیار بالاتری از حوزه گردشگری دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به خشکسالی بی سابقه اخیر، بیان کرد: اگر چه میزان تولید برق افزایش یافته اما میزان مصرف بیش از حد انتظار است و علاوه بر این استفاده از رمز ارزها و فعالیت غیرمجاز افراد مصرف برق را بسیار افزایش داده است.

زارع از مردم خواست که نسبت به معرفی استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارزها اقدام کنند، گفت: میانگین مصرف ما در انرژی‌ها از میانگین جهانی بالاتر است لذا در شرایط فعلی ناگزیر به صرفه جویی هستیم و حداقل مصرف انرژی در ادارات در ۳ ماه پیش رو باید کاهش یابد.

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان کرد: مهم‌ترین موضوع فعلی کشور انتخابات است لذا آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات امن و شکوهمند داریم اما همزمان سلامت مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بر اساس برنامه ریزی ستاد انتخابات مجموعه ارکان دولت تلاش دارد زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کند و ذره‌ای مماشات را نمی‌پذیریم.

کد خبر ۵۲۲۲۰۱۹

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads