کد خبر: 212285 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 می 2021 - 09:51

دادستان مرکز گیلان:

فعال‌سازی مجدد صنایع ابریشم گیلان؛ با اخلالگران نظام تولید قاطعانه برخورد می‌‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به فعال‌سازی مجدد دستگاه‌های کارخانه صنایع ابریشم گیلان گفت: طبق قانون با اخلالگران نظام تولید برخورد می‌کنیم.

به گزارش خوبان، سیدمهدی فلاح‌میری در حاشیه راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه صنایع ابریشم صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گیلان، اظهار داشت: یک سری افراد سودجو و فرصت‌طلب چندین سال قبل به بهانه خصوصی‌سازی اقدام به تملیک بعضی کارخانجات استان کردند در حالی‌که قرار بود تداوم تولید و اشتغال داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: این کارخانجات از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار هستند به‌همین دلیل این افراد چشم طمع به اراضی این واحدها داشتند و درصد تغییر کاربری آن بودند اما با توجه به قوانین و مقررات حاکم بر موضوع، هر اقدامی که مانع تولید و اشتغال شود قطعاً اختلال در نظام تولید محسوب می‌شود.

فلاح‌میری با بیان اینکه طبق قانون با اخلالگران نظام تولید برخورد می‌کنیم تصریح کرد: این موضوع در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان قرار دارد و خوشبختانه امروز شاهد فعال‌سازی مجدد دستگاه‌های کارخانه صنایع ابریشم گیلان هستیم و طبق گزارشات کارشناسان مربوطه تمامی دستگاه‌های این کارخانه قابلیت راه‌اندازی دارند.

وی افزود: در حال حاضر کارخانه صنایع ابریشم گیلان با ۵۰ نفر کارگر در دو شیفت در حال فعالیت است و با توجه به کار کارشناسی انجام شده به نظر می‌رسد بتوانیم در سه ماهه نخست سال نسبت به راه‌اندازی مجدد ۵۰ درصد خط تولید این کارخانه اقدام کنیم و ظرف ۶ ماه به ۸۰ درصد ظرفیت تولید برسیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه برای راه‌اندازی کامل کارخانه همچنان پای کار هستیم و قطعاً با مخلان نظم، شغل و تولید استان برخورد خواهیم کرد تصریح کرد: همانطور که به مردم شریف استان قول دادیم همچنان برای راه‌اندازی کارخانه پای کار هستیم.

فلاح‌میری با اشاره به اینکه عوامل متعددی باعث رکود تولید، وضعیت فعلی کارگران و خانواده‌های آنها می‌شوند افزود: یک سری از این عوامل شاخص هستند و ما با این افراد برخورد می‌کنیم و پرونده آنها در حال رسیدگی هستند از طرفی خودشان هم به اشتباه خود پی بردند که نشان می‌دهد زمانی‌که قانون با قاطعیت اجرا شود، مجرم هم به اجرای عدالت تمکین می‌کند.

انتهای پیام/۶۱۲/ ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads