کد خبر: 212210 - تاریخ: یکشنبه، 23 می 2021 - 08:23

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

رانش زمین در منطقه خرشک رودبار/ یک نفر مصدوم شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اشاره به رانش زمین در منطقه خرشک شهرستان رودبار، گفت: در این حادثه به سه خانه خسارت وارد و یک نفر مصدوم شد.

 به گزارش خوبان، سیاوش غلامی  در گفتگویی با اشاره به حادثه رانش زمین در منطقه خرشک رودبار، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه تیم‌های ارزیاب به محل اعزام شدند.

غلامی افزود: شش تیم امدادی از رودبار و رشت، فومن، آستانه اشرفیه و واکنش سریع، جهت بررسی و ارزیابی اولیه به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به بررسی‌های اولیه تیم ارزیاب، گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه منازل مسکونی منطقه مذکور تخلیه شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه منزل مسکونی آسیب جزئی دیدند، اضافه کرد: یک فرد نیز مصدوم شد که پس از اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی ادامه داد: ارزیابی‌های دقیق‌تر از منطقه و خانه به خانه به جهت بافت سنتی و روستایی منازل توسط تیم ارزیاب در حال بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

گفتنی است؛ پس از وقوع رانش، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در منطقه مذکور حضور یافتند.

کد خبر 5218103

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads