کد خبر: 212208 - تاریخ: یکشنبه، 23 می 2021 - 08:16

رنگ زرد کرونایی در گیلان به ۹ شهرستان رسید

بر اساس تازه‌ترین گزارش نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد، تعداد مناطق زرد کرونایی استان گیلان به ٩ شهرستان افزایش یافت.

 به گزارش خوبان، طبق گزارش نرم افزار ماسک هم اکنون شهرستان های املش، سیاهکل، شفت، فومن، صومعه سرا، ماسال، رضوانشهر، تالش و آستارا در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

همچنین بر اساس اعلام قبلی این نرم افزاد  منتشر شده بود، طی یک هفته اخیر شهرستان های شفت، صومعه سرا ، ماسال و رضوانشهر از وضعیت نارنجی خارج و به جمع مناطق با رنگ بندی زرد پیوستند.

از طرف طبق ارزیابی کرونایی در نرم افزار ماسک هفته گذشته ” بیست و پنجم اردیبهشت “شهرستان لنگرود و بندر انزلی در وضعیت زرد بوده که اکنون نارنجی شدند اما در مجموع شهرستان های زرد گیلان از هفته گذشته تا به امروز افزایش یافت.

با این تغییر در حال حاضر هشت شهرستان گیلان شامل رشت، رودسر، رودبار، لاهیجان، لنگرود ، آستانه اشرفیه ، خمام و بندر انزلی در وضعیت نارنجی همه گیری ویروس کرونا قرار دارند.

مدیریت ارشد استان و همچنین مسئولان بهداشتی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار امیدواری کرد تا با دقت و توجه بیشتر در مراعات توصیه ها شاهد تغییر رنگ کرونایی شهرستان ها به سمت زرد و آبی باشیم.

بر اساس آخرین آمار ۳۸۹ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads