کد خبر: 212198 - تاریخ: شنبه، 22 می 2021 - 20:18

شهردار خمام خبرداد:

بخشی‌ از رودخانه در محدوده خیابان پاسداران سرپوشیده می‌شود

شهردار خمام از آغاز عملیات لوله‌گذاری خیابان حافظ با توجه به انعقاد قرارداد فاز دوم از طرح سرپوشیده‌کردن رودخانه در این‌خیابان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛  شهردار خمام از آغاز عملیات لوله‌گذاری خیابان حافظ با توجه به انعقاد قرارداد فاز دوم از طرح سرپوشیده‌کردن رودخانه در این‌خیابان خبر داد.
موسی فکور ظهر امروز با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری با توجه به توقف چندروزه آب‌گذاری کانال‌های کشاورزی از امروز آغاز شده، افزود : از این‌فرصت چندروزه استفاده خواهیم کرد، اما ادامه پروژه در زمان مناسب ادامه می‌یابد.
وی همچنین با اشاره به نبود راه دسترسی مناسب به اداراتی همچون کمیته امداد، پزشکی قانونی و سپاه در زمین واگذاری‌شده از سوی شهرداری در محدوده خیابان پاسداران، تصریح کرد : متاسفانه از گذشته راه دسترسی مناسب برای این‌زمین‌ها پیش‌بینی نشده بود و لوله‌گذاری و سرپوشیده‌کردن رودخانه مدنظر قرار داشت، که از هزینه‌ی بالایی برخوردار خواهد بود.
به گفته‌ی فکور، شرکت آب منطقه‌ای معتقد است لوله‌گذاری با توجه به حجم بالای آب این‌رودخانه «که مورد استفاده کشاورزان می‌باشد» و احتمال بروز مشکلات در آینده مطلوب نبوده و این‌امر باید به‌صورت باکس‌گذاری با بهره‌گیری‌از باکس‌های بتنی پیش‌ساخته انجام شود.
شهردار خمام با اشاره به بازدید امروز مدیر آب منطقه‌ای استان از رودخانه مذکور، خاطرنشان کرد : در وهله اول بهره‌گیری از مشاور پیشنهاد شده و قول مساعد داده شد که مساعدت‌های لازم از سوی آب منطقه‌ای برای سرپوشیده‌کردن مسیر رودخانه به طول ۳۵ متر صورت بپذیرد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۱۲۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads