کد خبر: 212181 - تاریخ: شنبه، 22 می 2021 - 08:34

نماینده انزلی در مجلس مطرح کرد؛

گیلان در ایجاد و توسعه شهر هوشمند عملکرد ضعیفی دارد

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به ظرفیت برخی از شهرهای گیلان برای تبدیل شدن به شهر هوشمند، گفت: عملکرد گیلان در این زمینه ضعیف است.

به گزارش خوبان، احمد دنیا مالی شامگاه جمعه در برنامه در مسیر توسعه با بیان اینکه سطح پوشش اینترنت در انزلی قابل دفاع است، بیان کرد: البته گلایه‌هایی وجود دارد اما باید اپراتورها را به شرایطی برسانیم که توسعه اقتصادی داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به ضرورت برداشته شدن انحصار آنتن اپراتورها، اظهار کرد: برای کاهش هزینه اپراتورها و دریافتی از مشتری‌ها و ارائه سرویس‌های بهتر، باید به روستاها بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان گفت: ارائه اینترنت به روستاهای گیلان از جهت توسعه اقتصادی ناشی از ارائه خدمات به گردشگران و افزایش تعداد آنها و صرفه اقتصادی قابل توجه است.

دنیا مالی تصریح کرد: به هر میزان حوزه فیبر نوری و ارتباطات افزایش یابد باز هم کمکی به حفظ محیط زیست کمکی نمی‌کند و باید به حوزه حمل و نقل و ارتباطات و شهر هوشمند بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به ضرورت وجود شهر هوشمند در گیلان، اضافه کرد: متأسفانه در حوزه ایجاد و توسعه شهر هوشمند بسیار ضعیف عمل کردیم زیرا استان خاصه شهرهای رشت، انزلی و لاهیجان می‌توانند در حوزه شهر هوشمند پیشگام باشند.

دنیا مالی با بیان اینکه در حوزه ارتباطات و بخش تأمین با خلأ مواجه هستیم، افزود: مجلس به دنبال پر کردن این خلأ با نگاه توسعه اقتصادی و توسعه حوزه سلامت است.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه گیلان جز استان‌های کوچک کشور است اما از نظر استفاده از شاخص‌های ارتباطی وضعیت قابل دفاعی دارد، گفت: میزان بهره وری گیلان در حوزه ارتباطات نسبت به متوسط کشور، خوب است.

کد خبر 5217282
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads